• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Pannkakor med sylt

    Datum: 2010-09-02 Tid:18:08:11 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    OKej, inte mycket inlägg här på senaste tiden. Har varit sjuk och fantasin tycktes ta ledigt. Men nu är jag tillbaka igen och förhoppningsvis blir det lite inlägg igen. Förra helgen var jag ju som sagt hundvakt på Pomeranian Kenneln Drakedram tillsammans med min syster, Martin och Emma. Måste säga att det var roligare än vad jag förväntat mig. Hundarna är ju så OTROLIGT söta och gosiga och det var så himla nära att jag bara stoppa ner en i fickan och smet iväg. Men jag la band på mig själv och alla hundarna blev kvar. Blev en hel del WII-spelande den helgen och mycket god mat. Jag började dock bli sjuk så på söndagen var jag inte alls särskilt pigg.

    I mångdags blev jag riktigt sjuk och jag har varit hemma från skolan sedan dess och i princip inte gjort någonting. Suttit hemma framför tv och slappat med andra ord. Det har varit riktigt skönt men nu börjar jag bli sådär jobbigt rastlös och vill bara ut härifrån! Idag kunde jag iaf ta en promenad med hunden i skogen så det var väldigt uppfriskande. Blev dessutom bjuden på pannkakor av mormor och lekte med en bernen sennen-valp som var här på besök. Ikväll ska jag iväg på planering inför bröllopsserveringen jag ska hjälpa till på på lördag. Mer har jag inte att berätta just nu. Ser fram emot ridningen i morron :)

    Tack bästaste mormor för pannkakorna<3

    Tycker du om pannkakor? :D
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Ellen!

    FAN VAD GOTT MED PANNKAKOR!!

    2011-05-26 @ 12:22:55
    URL: http://ellenochvickan.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback