• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Shool-dreams

    Datum: 2010-09-15 Tid:13:29:56 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel

    Sitter i skolan, ska ha sista lektionen snart: Kemi. Inget jag ser fram emot men det är ett måste på NV-programet X) Hade iaf psykologi precis innan och det är verkligen intressant. Snackade om drömmar och liknande och det får mig verkligen att tänka till, stordrömmare som jag är. Just nu är jag dessutom så himla trött att jag skulle kunna somna vilken sekund som helst, något som antagligen inte skulle uppskattas så där jättemycket av min kemi-lärare (A) hehe. Men ska försöka hålla mig vaken och samla kraft inför min å Jossans powerwalk som vi ska ha i eftermiddag. Det blir säkert kul :) <3

    Sen får vi se vad som händer. Ska skriva något intressantare sen ;)



    woow :) Fråga inte varför det står tyska xD inte min bild (a) Den enda jag hade på min användare på skolan typ.. så.. ha liet förståelse ^^

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: SARAH - You can't fix stupid

    sv: temavecka i skolan så det är väl i sort sätt det som händer. sjdå?

    2010-09-15 @ 19:02:18
    URL: http://stpid.blogg.se/
    Postat av: SARAH - You can't fix stupid

    sv: lagar och etik :)

    okej najs! Händer något kul i helgen då? :)

    2010-09-15 @ 19:32:29
    URL: http://stpid.blogg.se/
    Postat av: Saraicg

    Väldigt vacker bild var det iaf :)

    2010-09-20 @ 00:17:08
    URL: http://saraicg.blogspot.com




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback