• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Helgen

    Datum: 2010-09-12 Tid:15:09:39 Publicerat i: Mode & Shopping

    Var i stan igår och shoppade. Blev en college-överdragströja från Gina Tricot (skulle egentligen inte köpa en sån eftersom jag tröttnat på dem då alla har sådana. Men så tvingade syrran å mamma mig xD) en röd T-shirt från Gina tricot, ett armband som består av flera armband från Pieces och så ett armebricke halsband (som snarare är mammas istället för mitt, men ändå X)

    På kvällen var det ungdomsmöte i kyrkan så jag, Jossan och Maria gick dit. Måste säga att han som talade var en av de bästa jag någonsin hört! Så himla intressant, lättförståeligt och kul! Helt klart värt att gå dit. Blev en härlig lördagskväll! ^^

    Snart ska man ut med Jossan och jogga lite! Får se hur det går. Tills vi hörs igen: Ha det så bra!

     

    Ser ut som et troll i håret men ni ser iaf kläderna xD









    Håret blev elektriskt av studsmattan xD HAHA

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Simon

    Himla fin du är alltså! :D kram pårej!

    2010-09-12 @ 18:58:10
    Postat av: Linda

    Sv: Okej vad trevligt, synd bara att helgerna går så fort :/ Fin hårfärg du har btw :)

    2010-09-13 @ 01:19:47
    URL: http://olindao.blogg.se/
    Postat av: SARAH - You can't fix stupid

    sv: ja man kan hitta ganska mycket där ;) Min pappa bor ett par mil därifrån så man måste ju passa på :D

    okej njas!

    2010-09-13 @ 09:21:04
    URL: http://stpid.blogg.se/
    Postat av: L♥

    SV: Hihi okej ;) !<3

    2010-09-13 @ 16:54:06
    URL: http://quiza.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback