• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • En hyllning till Disney

    Datum: 2010-09-13 Tid:23:04:57 Publicerat i: Hanna har ordet
    Blev en väldigt lång skoldag idag. Sista lektionen var hästprofil där vi var ute i stallet till halv 5. Kom hem kanske 20 i 5 och klockan 6 var jag tvungen att dra iväg till stallet igen för att gå på en hästklinik. Visserligen ganska kul men hela dagen försvann ju åt skolaktiviteter. Kom hem vid sju. Då var det bara att äta och se på tv typ. I morgon ska jag dock va med Jossan.

    Känner att jag verkligen inte har något att skriva här just nu. Bloggtorka kallas det XD Sitter å lyssnar på disneylåtar.. Helt otroligt vad glad man blir av dem :D HAHA!

    Lyssna på disneylåtar! :D :D :D :D :D


    En av mina favoriter. Å låten "Beauty and the Beast" är otroligt fin!


    Eller min personliga favorit som barn (a) kan varenda replik utantill xD Underbart fina låtar<3
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Linda

    Sv: Hehe, det känns som håret växer som ogräs ibland. Tycker jag får slinga det stup i kvarten ;P

    2010-09-14 @ 07:27:32
    URL: http://olindao.blogg.se/
    Postat av: mamma nette

    Hmm ja jag kan dem utantill jag med. Hade liksom två döttrar som antingen sjön sångerna eller spelade dem på tv . För att inte tala om alla my Little pony. Gullungar då som nu!!!!!

    2010-09-14 @ 16:48:49
    Postat av: michan

    Älskar också disneys sånger men jag tycker tarzan är helt överlägsen när det gäller sångerna där är alla jätte maffiga.

    2010-09-20 @ 19:12:53
    URL: http://michaela-michan.blogspot.com




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback