• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Fredag hela veckan

    Datum: 2010-09-04 Tid:01:26:38 Publicerat i: Film & Böcker
    Fredag - första och enda skoldagen för mig den här veckan (snacka om fredag hela veckan XD) och måste säga att det blev en väldigt lyckad dag. Alla var typ jättetrötta efter en hel skolvecka, sen kommer jag där och känner mig hur pigg som helst typ. ^^ Först red man på morgonen och fick hästen Cheeko som är jätterolig att rida. Dessutom var det markarbete så det blev väldigt kul. Efter ridningen hade jag långt hål med lunch, sedan var det fysik (blääh) och så var skoldagen slut. Då mötte man istället Jossan vid caffan eftersom vi skulle va idag. Blev att dra hem till mig för att äta lite mat. Tror att den blev ganska ändå, eller vad säger du Jossan? Därefter ringde iaf. Fredrik eftersom vi skulle skriva in oss på körskolan idag. Efter en hel del krångel och omkringskjutsade av pappa i Finspång så blev pappren påskrivna och vi kunde stolta gå hem med en varsin blå mapp med körövnings-böcker i handen ^^

    Jossan och jag åkte sedan hem till henne eftersom Alicia skulle komma för att fira Jossan lite. Blev en del fika (med KAFFE såklart^^) och så kollade vi på Alice i underlandet. Jag tyckte faktiskt att filmen var riktigt bra, älskar iof de flesta filmer där Johnny Depp spelar. Helt klart sevärd film som jag tror gör sig bra i 3D.

    Resten av dagen har jag försökt leta fram en svart kjol och vit skjorta att ha på mig i morgon då jag ska servera. Fick tillsist låna en av Sanna så nu ser jag väl iaf skaplig ut hoppas jag. Blev ännu lite mer fika på kvällen då mormor kom på besök och tillsist såg jag filmen Eclipse med mamma och syrran. Helt klart den bästa av filmerna i Twilight-serien än så länge, men jag säger inget mer än så för jag kommer aldrig kunna sluta jämföra filmen med boken och då blir det inga positiva kommentarer. ^^


    Orkar inte skriva några recensioner om filmerna mer än kommentarerna ovan X)

    Alice in Wonderland

     

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Maria

    Jag vill också se Alice i underlandet!! :( Eclipse var ju precis efter förväntningarna, dålig. Men bättre än de andra två. :D

    Kramis Kramis

    2010-09-04 @ 17:00:41
    URL: http://mharya.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback