• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • stjärnfall

    Datum: 2010-09-06 Tid:23:50:05 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel

    Idag blev det en slapp dag. Sovmorgon till halv 1, sedan två lektioner innan jag slutade. Jag försöker klura ut vad jag gjorde i eftermiddags egentligen.. men jag vet seriöst inte vart dagen tog vägen xD Ägnade den åt tv, kakor, popcorn, pianospel, drömmande... jao. Blev en ganska skön eftermiddag faktiskt. Mitt i natten (eller, det var ju iaf mörkt) så tog jag, syrran och Nellie en kvällspromenad. Det var superhärligt! Kylig, frisk luft, fridfullhet i mörkret, drömmande och önsketankar... ändå tills Maria tog fram sin mobil och Ringde Bea. Där försvann min läskiga, mysiga stämning ^^ Men det blev en fin promenad ändå.

    När vi kom hem så gick jag och la mig på studsmattan och såg på stjärnorna. Drömde mig bort... långt bort härifrån i mystikens värld... jag blev så nostalgisk att jag smsade syrran att komma ut. Och där försvann friden igen ;) HAHA  Inte ens tio sekunders tystnad fick jag! Men skratt, flamms och roligheter blev det iaf och ett underbart avslut på dagen.

    Såg tre stjärnfall ikväll. Tre önskningar att gå i uppfyllelse..



    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Josefin -Happy Days-

    SV;Tack så mkt! :-) Glad jag blir över att du gillade min blogg. Inte dåligt förresten att se tre stjärnfall, hoppas du önskade ngt fint!

    2010-09-10 @ 12:39:02
    URL: http://landhagen.blogg.se/happydays
    Postat av: Ronja

    Svar: Tack!:)

    2010-09-10 @ 12:57:27
    URL: http://ronjastrid.blogg.se/
    Postat av: Anonym

    Tack så mycket! :-)

    2010-09-10 @ 15:06:01
    URL: http://blogg.se




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback