• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Blodapelsinsoppa

    Datum: 2011-02-01 Tid:23:34:26 Publicerat i: Bakning & Recept

    Rekommenderar detta varmt :D Snabbt och enkelt!

     

    Blodapelsinsoppa

    6dl blodapelsinjuice

    1dl strösocker (kan minskas)

    1msk maizenamjöl (tog dock mycket mer så att den blir lite mer krämig ;)

    Koka upp detta tills soppan är tjock. Häll upp i en skål och servera med en klick vaniljmojs.

     

    vaniljmojs

    ca 3dl vispgrädde

    1dl kesella

    1msk socker

    1tsk vaniljsocker (jag hade dock i mycket mer, bättre smak!)

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: alice

    ser jätte gott ut, undra om de går med ngt annat än blodapelsin ?:D

    2011-02-02 @ 15:14:09
    URL: http://kefi.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback