• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Dumma råtta...

    Datum: 2011-02-03 Tid:17:46:10 Publicerat i: Foto/Fotobomber
    AJ! Lola och Doris (våra två tamråttor) som nu har fått flytta upp på övervåningen och nu till stor del lämnats  till min omvårdnad, är ute och ränner på mitt golv. AJ! Nää, nu bet den stora drummeln mig i tån för andra gången! Dumma råtta.. De ska i alla fall få sin stora bur nu igen, behöver få lite mer utlopp för sin energi känner jag. Kanske slutar de naffsas om de får stora buren ^^

    Jag själv ska dra igång med storstädning av mitt skrivbord! Känner att det är dags. Vill få ordning på datakablarna och så nu.. Börjar bli lite trassligt och fuult. Men det ska vi nog ta och ordna. Så dags att stänga av datorn! Får se om det blir något mer inlägg senare idag.

    Vet inte vem det var av Simons kompisar som tog den här bilden men jag va bara TVUNGEN att lägga upp den, tycker att den är sjukt snygg! ;)

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: MYMiC

    haha tack du :)

    kramar <3

    2011-02-03 @ 20:31:50
    URL: http://mymic.blogg.se/
    Postat av: Ida we

    Fin bild! Lila är min favoritfärg :)

    2011-02-05 @ 14:53:59
    URL: http://idawe.blogg.se/
    Postat av: Sara

    Fin bild :)

    2011-02-05 @ 22:11:00
    URL: http://aamaziing.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback