• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Namnsdag & 4mån med Simon

    Datum: 2011-02-28 Tid:22:28:03 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Började dagen med att gå till skolan för att upptäcka att jag inte har någon lektion och sedan kan gå hem igen. Kändes ganska så onödigt, men ack så skönt! En dålig morgon förvandlades snabbt till en bra morgon på ett ögonblick. Idag hade jag och syrran namnsdag och detta firades genom att mormor var gullig och kom med hemmagjorda semlor att fika på. Det satt verkligen inte fel tyckte varken jag eller hunden. Nellie har ju fyllt 6år så hon var ju liksom tvungen att få smaka på det goda hon med (A) Blev en väldigt mysig eftermiddag med en del glädjebesked. En ganska perfekt och lugn start på skolan igen efter sportlovet. Kvällen blev att bara slappa framför tv och dator och så ett varmt bad på det ;) Inte illa alls.

    Grattis alla Maria:or på namnsdagen förresten! ;D

    Vill även upplysa er alla om att idag firar jag och finaste Simon 4mån tillsammans. Egentligen så är ju vår månadsdag (eller vad man nu ska säga) den 30:e men det är ju februari med endast 28dagar så det måste ju bli idag. Fyra månader.. det är ett tag det. Tack Simon för att du finns<3

    I morgon har jag körlektion på eftermiddag och efter det ska jag träffa en vän som är på tillfälligt besök i lilla Finspång. Blir fika på P2. Efter det lär det bli en del plugg antar jag. Har en del att ta igen efter sjuktiden.
    Men nu ska jag krypa ner i sängen och dra täcket över huvudet ett tag ;) Hörs i morgon!

    Ett par gamla mobilbilder, så ni har nåt att titta på iaf:

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Sara

    Jag mår toppen, du då? :)

    2011-03-01 @ 09:39:08
    URL: http://aamaziing.blogg.se/
    Postat av: M E R E I

    - fin header du !

    2011-03-01 @ 13:52:14
    URL: http://dajeroma.blogg.se/
    Postat av: Sara

    Det är en berlock till ett armband :) Den är från Juicy Couture, köpte den i Dubai :)

    2011-03-01 @ 22:49:16
    URL: http://aamaziing.blogg.se/
    Postat av: Ida we

    Frostbilder är riktigt fint! Fast just nu vill jag helst slippa allt som har med is och snö att göra... eller ja, vintern rättare sagt ;)

    2011-03-02 @ 19:02:32
    URL: http://idawe.blogg.se/
    Postat av: Sara

    Ha en fin kväll :)

    2011-03-02 @ 20:54:07
    URL: http://aamaziing.blogg.se/
    Postat av: sophia

    var riktigt mysigt att träffas! hihi längtar till nästa gång :D <3

    2011-03-03 @ 23:51:30




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback