• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Projektdag

    Datum: 2011-02-04 Tid:14:14:38 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Projektdag idag, så har varit hemma. Gick dock upp kl 8.00 eftersom jag kände att jag verkligen behövde sätta igång med arbetet. Som ni kanske vet så har jag pga. vissa omständigheter blivit ensam och utan projekt. Så inte förrän i onsdags blev det bestämt vad mitt nya arbete ska handla om. Ämnet blev KROPPSSPRÅK. Jag hurrar för min underbara biologilärare som fann ett ämne som inte kan passa mig bättre! Jag älskar att läsa av människor och kroppsspråket är oerhört intressant. Mitt arbete kommer att gå ut på att skriva någon slags uppsats (eventuellt göra en bok, med egenfotade bilder) där jag beskriver hur man kan använda sig av kroppspråket i vardagen. Kroppspråket är en del av oss och är mer betydelsefullt än vi någonsin kan ana. Det borde vara allmänbildning att känna till de viktigaste delarna av människans kroppsspråk. Vi har så mycket använding av den vare sig det gäller en jobbintervju, bilköp, försäljning, på vårt jobb eller i relationer. Det ska bli oerhört spännande, intressant och kul att göra detta arbete. Kommer att få jobba hårt för att ta igen all förlorad tid, men jag har hjälp av fina människor som tur är. Hoppas att det blir riktigt bra.

    Just det ja, var på stadskörning idag och jag säger bara en sak om hur det gick: SKIT! Men nu är det i alla fall gjort.

    Ikväll kommer Simon (<3<3<3) hit igen som vanligt. :) Tror inte att vi ska göra något speciellt, utan det blir väl mest chill som vanligt. Skolfest är det ikväll men nae.. det är liksom inget för varken mig eller Simon. Hellre Let´s Dance framför tv med en muffins och en kopp varmt kaffe i knäet! Ser fram mot en mysig kväll. I morgon händer det däremot lite mer. Då blir det att va med kompisarna, spela bowling och se på melodifestivalen hemma hos mig. 

    Ha det gött så länge!
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: MYMiC

    aww tack ^^

    lkramar <3

    2011-02-05 @ 12:23:47
    URL: http://mymic.blogg.se/
    Postat av: Alexandra

    kul med projektdag :)

    2011-02-06 @ 10:01:33
    URL: http://alexandrareichert.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback