• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Sportlov

    Datum: 2011-02-27 Tid:13:48:31 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Okej okej okej, skitdålig blogguppdatering de senaste två veckorna, jag erkänner. Grejen är att jag blev sjuk vecka sju, innan lovet, igen, tro det eller ej, och med 39graders feber och extrem hosta så är man inte så sugen att sätta sig vid datorn och blogga. Har ju inte så mycket att blogga om dessutom. Den här veckan hade jag lov och är så gott som frisk nu, men nu har jag istället haft fullt upp med en massa annat, som att plugga körkortsteori. Har suttit och pluggat varenda dag hela lovet så tiden har helt enkelt inte räckt till åt bloggande.

    Men vad mer har jag gjort under sportlovet då? Jo jag har varit i stan med farmor och Maria. ;) Det var väldigt roligt. En present till Marias 16års-dag skulle inhandlas, farmor låter oss välja en egen present vilket jag gillar skarpt, så på hemvägen satt hon med en Bikbok-kasse i handen med nya jeans och en snygg rosa cardigan. Jag fick en jättehärlig stickad cardigan (typ) i corallorangerosa färg ^^ Den gillas. Blev en massa mysigt prat och hypergott fika. En riktigt lyckad dag. Detta var i tisdags.

    Torsdag blev det dags att åka till Simon igen! Det var verkligen på tiden. Vi hade ju inte träffats på tre veckor eftersom han inte kunde komma ena helgen och jag blev sjuk den andra. Innan jag satte mig på bussen så tipsade pappa om en affär, där han hade fått presentkort, och man reade ut äkta skinnjackor för halva, halva, halva reapriset (eller nåt sånt ^^). Det fanns ingen i hans storlek men tydligen 2st kvar som kanske var något för mig. Verkligen tur att jag åkte dit! Måste vara mitt bästa köp någonsin. En äkta brun skinnjacka för 270:- som innan har kostat 1800:- Skitsnygg, precis som jag ville ha den. Har önskat mig en skinnjacka superlänge. Det kallar jag att fynda ;)

    När jag var framme i Värnamo så åkte jag och Simon till McDonalds en sväng. Vi försökte slå ihjäl lite tid eftersom vi under 2h inte hade något att göra då Simons innebandy började vid 8 och jag kom dit vid typ kvart över 6. Där satt vi och pratade ett tag innan vi åkte iväg på träningen. Mycket mysigt :D Efter träningen åkte vi hem och sov ganska direkt XD Simon skulle ju nämligen jobba på fredagen och vi var båda rätt trötta.

    Fredag blev en ganska slappdag eftersom Simon pga vakten (som brandman) inte kunde lämna lilla Bredaryd. Vi ägnade dagen åt att ta det lugnt, se på film och äta god kinamat. Lite quality-time helt enkelt. Filmen vi såg var Snabba Cash, en helt okej svensk film enligt mig. Blev en hel del snack med Simons storebror och hans fru. En lyckad dag.

    Lördag åkte jag hem, åt på MAX och sedan blev det plugg samtidigt som jag såg på melodifestivalen. Fikade också förstås ;) Något mer har jag faktiskt inte att berätta. Så slänger in en bild jag tog när jag packat klart inför resan till Simon.

    Färdigpackat inför resan till Simon :D Finn ett fel xD

    Lilla Bouncy tänkte tydligen också hänga med. Naaww<3

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Sajmon

    Jaaa alltså, det enda jag kan se som är fel på bilden där är ju att dragkedjan inte är stängd?? :P

    2011-02-27 @ 13:57:34
    Postat av: Maria

    Awwwww... så söööt!!!!!!! <3 :3

    2011-02-28 @ 18:17:18
    URL: http://mharya.blogg.se/
    Postat av: M E R E I

    - awh vad söt!

    2011-03-02 @ 00:43:04
    URL: http://dajeroma.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback