• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Simon med hans nya kamera

    Datum: 2011-01-23 Tid:23:06:51 Publicerat i: Foto/Fotobomber
    Har haft en fin helg, börjar bli frisk dessutom. Det nya penicillinet verkar hjälpa och det är verkligen skönt, men helt frisk är jag egentligen inte. Blir att gå till skolan i morgon ändå. Kan inte missa mer nu känner jag. Hur som helst så var som sagt helgen väldigt nice. Simon kom hit i fredags och på lördag kväll gick vi på 35års-fest i kyrkan för Sandra och Eva som tillsammans fyllt 35år. Det blev mycket kul och det kändes superskönt att äntligen få komma ut och träffa lite folk!

    Utöver detta så har vi lekt en hel del med Simons nya kamera. Han har nämligen införskaffat en brand new Canon EOS 500D som inte alls är särskilt tokig. Nu ska han minsann bli foto-mästare (innebär fler bilder till bloggen! :D YAY) Haha han hade riktigt kul med sin kamera och fotade en serie på ca 38 bilder på en banan som han skalade och sedan åt upp xD Måste säga att det blev riktigt häftigt när han sedan bläddrade snabbt genom bilderna. Här är man lättroad.

    Hälsade på mamma i lördags. Hon har opererats för ett stort bråck i magen, för de som inte vet, och ligger nu fortfarande på sjukhuset. Hon mådde inte alltför bra men hon gör framsteg. Idag var hon tydligen mycket bättre och hade orkat gå omkring lite (med hjälp såklart) i korridorerna till och med. Det tackar vi Gud för!

    Nu har Simon åkt hem, mina små vovvar ligger på nedervåningen och jag själv sitter här och känner mig otroligt ensam. Vet inte riktigt varför. Både Simon och mamma borta, hur ska jag överleva? xD Hihi, visst visst.. jag är 18år.. men vaddå liksom, man kan väl få lite mamma-längtan för det va? (A) Hihi, aja så är det. Tror jag ska ta och dejta kudden nu så känns det nog finemang i morgon istället. :) Ser fram emot en ny härlig dag!




    Nellie: "GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! save me!"







    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: din Simon

    Saknar dig redan älskling :) <3<3

    2011-01-23 @ 23:51:19
    Postat av: Maria

    SV: Sluta klaga kvinna! xD Du är ju smal och snygg så du ahr inget att säga emot. Så det så, maha. ;P



    PS. FIIIINA bildisar, gillar den sista på något vis. :) Men jag brukar gilla lite udda bilder. :D



    Kramis Kramis från Syster Yster <3

    2011-01-24 @ 15:41:12
    URL: http://mharya.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback