• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • YEEEEEEEEEEEEEEEEAH 8D

    Datum: 2011-01-26 Tid:21:24:37 Publicerat i: Familj & Vänner

    Yeah woho! Iiiiihhhhh!!! :) Vill bara meddela att från och med idag har Maria Carlsson (Hannas syster) tagit över bloggen för gott för att göra den allmänt tråkig. :) Eller så gästbloggar jag bara lite. Välj själva. I alla fall, Hanna är hos Jossan, trrevligt trevligt. Min syster är faktiskt riktigt mogen, som ni märkt. Men hon kan även, precis som alla, få knäppryck. Det har hon ärvt utav mig, även om jag är yngre. Så det så. Kan berätta att Hanna brukar dansa med Nellie och Bouncy till låten "Pannkakor med sylt på" av Elefant. Bifogar låten så att ni kan lyssna och avgöra själva vad ni tycker om låten. Jag och Hanna har FAKTISKT hört dem live!!! :D Klicka HÄR för att lyssna på pannkakslåten. Det kommer upp flera låtar med klicka på "Lagar din mat". :D Och medans du endå klickar omkring kolla MIN BLOGG!
    Avslutningsvis vill jag skryta om att jag har världens bästa syster, men det visste ni ju redan. :)
    Hanna & Jossan 
    "Hanna, kan laga din mat. Pannkakor med sylt på lägger hon sexigt fram på ditt fat..."

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: HAnna

    HAHAHAH xD (man får kommentera sin egen blogg om någon gästbloggat! ^^)

    2011-01-29 @ 13:08:01
    Postat av: Maria

    Ja Hanna, det får du. :) Men då måste jag ju svara på din kommentar i det här inlägget? ;O

    2011-01-30 @ 12:21:11
    URL: http://mharya.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback