• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Idag ska det firas :D

    Datum: 2011-03-03 Tid:13:08:38 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel

    Har nämligen tagit mitt körkort nu! TJOHO! Så glad jag är :) Har varit supernervös, vet egentligen inte riktigt varför, och det gick sådär när jag var ute och övningskörde igår och i förrgår. Idag gick det dock bättre än någonsin och trots att jag inte kunnat sova i natt pga nervositet så försvann den när jag satt mig i bilen och han som skulle genomföra provet bad mig att åka iväg. Wiiihuuu ;D Och bra gick det! Och godkänt fick jag! Så nu kan jag springa omkring och vifta med mitt fina lilla papper till körkort. Klarade teorin i måndags. Känns helt enkelt underbart! En sådan lättnad att det är klart nu.

    Ska va med Jossan idag och vi får se lite vad som händer. Kanske blir en liten raggartur iaf, måste ju se om mina bil-skills sitter i ;) Hihi. Nu har jag snart matte så det är väl bäst att avsluta detta inlägg. Antar att jag skriver något senare. Nu har ni i alla fall fått ta del i den härliga nyheten! ;D Ny bakgrund, på tal om ingenting. Fick lust att byta lite granna. Ingen stor skillnad.

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Sajmon

    Lägg nu inte nån bil i diket så blir Kaj också glad :) <3

    2011-03-03 @ 16:36:32




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback