• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Studiedagar - till för studier...

    Datum: 2011-03-09 Tid:11:18:35 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Satsar på skolan just nu eftersom jag har så mycket att göra. Därför kommer bloggen att läggas lite åt sidan så länge, tills jag får mer tid, ork och lust att blogga. Det blir ingen total bloggstrejk eller något utan jag kommer ju självklart att uppdatera då och då när jag hinner, men om det är dålig uppdatering nu ett tag framöver så vet ni varför. I sommar blir det dock hårda tag igen! ;D

    Idag är det pluggande som gäller. Först projektarbete och sedan blir det biologiprovs-plugg. Bouncy är min lilla labbpartner och som ni ser på bilden så utför hon en observation av människans kroppsspråk genom mitt fönster medan jag sitter och skriver med en kaffekopp i handen ;)

    Lovade ju bilder på vampyren och nörden förresten! :D Här kommer dem:

     

     

    Btw, fick tillökning av labbparters när jag satt och plugga. Nu är både Nellie och Boncy med!^^

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: din Simon

    Hehe ja då har du ju gott sällskap? :)

    2011-03-09 @ 17:23:40
    Postat av: Vampyren själv

    Jag har uppfostrat Bouncy väl. Hon är expert på människans kroppsspråk. Snygg vampyr också, maha. :D

    2011-03-11 @ 16:53:43
    URL: http://mharya.blogg.se/
    Postat av: Linnea

    haha, vilka bilder :D

    2011-04-23 @ 11:46:16




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback