• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Maria Gästbloggar

    Datum: 2011-09-29 Tid:18:34:01 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Hej alla Hannas bloggläsare!
    Det är Hannas syster Maria som skriver. Hanna lever och är frisk som en häst. Men hon är så lat så hon bloggar inte den lilla murveln. Jag tjatar och tjatar på henne att hon måste uppdatera sin blogg, för det är ju folk som läser bloggen, eller hur!? Jag ska TVINGA henne att lägga in något, tycker ni inte nästan att Hanna MÅSTE göra en videoblogg nu när hon varit borta så länge??? Hanna är jätteduktig på det. :)
    Vi får hoppas att Hanna snart kommer tillbaka, för hon är ju bara lat av sig när hon inte bloggar.  I väntan på inlägg från Hanna kan ni ju läsa MIN BLOGG. (Reklam, onej.)

    MVH från Maria

    Hanna - we miss you. :(
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback