• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Vem är din hjälte? :)

    Datum: 2009-04-20 Tid:18:26:15 Publicerat i: Hanna har ordet



    Hjältar, vad skulle världen vara utan dem. Det finns så många olika hjältar här i världen. Det finns de där mytomspunna hjältarna i trikåer och slängande mantel. Sedan finns det också de där vardagshjältarna som räddar dig från dörren innan den slår igen efter dig. Jag älskar hjältar, alla slags hjältar. Men de hjältar som jag tycker mest om av alla, det är de där hjältarna som verkligen räddar liv. Hjältarna som kan förvandla någons livsmörker till ett ljust och vackert liv, de hjältar som kan rädda ett brustet hjärta och som vågar stå för vad de känner. De är riktiga hjältar.

    r


    Min mamma har många gånger varit en hjälte för mig. Edward, Dean, Sam, Nick, Merlin, Sheppard, Kyle och många fler är också mina hjältar. ( Och de är BARA MINA) Likaså har jag träffat på många vardagshjältar som räddat mig från små olyckor och annat. ^^ Vi träffar hjältar många gånger om dagen.

    Vem är din hjälte? :)



    Tyckte att den här bilden var så himmla fin :)
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Jottan ^^

    Hiro är min hjälte ofc ;) hoho nämen kanske nån snygging xD haha

    2009-04-21 @ 17:09:57
    Postat av: Fredrik :)

    Han som är fjärde till vänster. peter kanske han heter. Han är lite instabil, Fine. han få va det. men han är cool. Hoppes du har det bra och är kjempeglad :D

    2009-04-21 @ 20:12:37
    URL: http://paracol.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback