• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Design

    Datum: 2011-01-23 Tid:19:07:45 Publicerat i: Design

    All design på denna blogg görs av mig, Hanna Carlsson i antingen Paintshop pro 9.0 eller Photoshop. Jag gör inga gratisdesigner eftersom jag inte har tid till detta. Tycker om att koda och lär mig nya saker hela tiden :)

    Allt på min blogg är copyrightskyddat. Detta innebär att inget får kopieras (varken bilder, bakgrund, text, design eller något annat), detta kan leda till polisanmälning och böter. Härmas inte men låt dig gärna inspireras ;) Om du är intresserad av en bloggdesign så kan du kontakta mig genom att skriva en kommentar. Vill du gärna låna en bild eller har några frågor så får du gärna också kontakta mig. Tar emot frågor om bloggdesign, paintshop eller photoshop och försöker svara på dem så gott jag kan.

    Acceptera copyrightlagen, tack på förhand.
    © by Hanna Carlsson

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback