• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Remember summer 2009

    Datum: 2009-12-15 Tid:22:15:34 Publicerat i: Foto/Fotobomber

    Har inte haft tid med bloggen.. fullt upp! ^^ Men nu tänkte jag dra senaste tiden i stora drag.
    Fredag: Va med Jossan efter skolan och bastade! Mycket mysigt och skoj var det! ^^
    Lördag: Var på Luca-kröning i RIsinge kyrka där Victor spelade. Mycket fint var det och jag är så glad att jag gick dit! Efter detta så kom Victor hem till mig och såg på film :)
    Söndag: Sjöng i kyrkan och sedan kom Victor hit och lekte :D
    Måndag: Skola, Victor, PLUGG!
    Tisdag: Skola, PLUGG!

    I morgon så blir det mer plugg för på torsdag så har jag riksprov i Kemi, ser jag INTE fram emot. Men men.. så är det. Men sedan på fredag så blir det ÄNTLIGEN lov! Det ser jag fram emot vill jag lova! :)

    Btw! VÄRLDEN ÄR VIT AV SNÖÖ -> HANNA LER STORT & LYCKLIGT! <3

    TÄnkte faktiskt ta och slänga upp lite semesterbilder och grejor nu! :D Hehe. Tror inte jag lagt upp dem förut! :) SÅ nu kommer dem!

    Saker jag minns och saknar från i sommras:


    Bänken på trädet<3 :)


    "and then I psych you out in the air.."


    Stupet med åskmolnen som kom rullandes och skrämde slag på oss på natten..



    Solnedgången..


    Fortet med den fina utsikten!







    Saknar värmen och allt ljus<3


    Saknar Forsen och ruinen i Finland<3


    Saknar min goda glass från SMultronstället..

    Saknar blommor :D

    Okej.. ja orkar inte mer.. för lat för det här känner jag! x'D riktigt sugigt inlägg men.. SKITSAMMA! :D

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Lizette

    "Fortet med fin utsikt" > Ligger inte det i Gränna? :) Tyckte jag kände igen det.

    2009-12-17 @ 12:44:37
    URL: http://lizettebackstrom.blogspot.com




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback