• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Önska mig lycka till :S

    Datum: 2009-07-13 Tid:11:49:22 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Idag vaknade jag då väldigt tidigt. Klockan 10 för att vara exakt. Jag brukar aldrig vakna såå tidigt, inte frivilligt så att säga. Idag när det äntligen är lite sol ute så ska jag självklart till tandläkaren. Usch vad jag hatar det. Men bättre att få det gjort än att få en massa onda hål. (Fast jag vet redan att jag har) Kommer inte våga skriva upp hur många hål som ska lagas sedan när jag fått veta det X'D

    Vad ska jag göra annars idag då? Träningsvärken sitter ju i så det blir ingen jogging eller så idag heller :( Men sit-ups och hantlar får det bli. Det måste jag klara av eftersom jag latade mig igår. :) SKa se om jag kanske kan fota lite idag också. Det vore skojigt va? MEd lite nya bilder och så? Kanske ska jag hälsa på morfar på sjukhuset idag igen. =P

    HA det bra! :)



    FInns så många platser jag skulle vilja åka till. Hawaii är en av dem. :)
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Moa

    sv: ja gör det! :D nja haha det mesta jag har gjort är att sova. själv då?

    2009-07-13 @ 13:53:36
    URL: http://keepondenying.blogg.se/
    Postat av: Alma

    Vilken fin blogg du har :)

    2009-07-13 @ 17:13:17
    URL: http://onlyalma.blogg.se/
    Postat av: Jossan

    Åååh jag vill med dit! ^^

    2009-07-15 @ 15:07:07




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback