• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Poolbad, packning..

    Datum: 2009-07-03 Tid:00:46:10 Publicerat i:
    SÅ vad gjorde jag då i torsdags? Joh, jag stack som vanligt en stund till Stenviken för att mysa i en strandstol med en tidning i handen + lite fika. Mycket mysigt :) Efter det så stack jag hem och fixade Nathas blogg ^^ Mycket fin blev den. Och efter det så gick jag, Natha och Johannes hem till Simon och badade i hans lyxiga pool! Det var hela TRETTIO och en halv grader i poolen! OMG! :) Mycket roligt.

    När jag sedan kom hem så gjorde jag egentligen inget speciellt. Maria och jag provade en hårborttagningscreme på benen och den funkade väl ganska bra. X'D GANSKA! Jag har även packat en massa inför vår husvagnstrip till Gränna. Det är ju så otroligt mycket grejor som ska med! Blir galen på allt spring fram och tillbaka. =) Men sedan, när vi är på väg, så kommer det att vara värt det. Det vet jag.

    Ska passa på att fota mycket på den här resan. SÅ att jag har lite nya bilder att lägga in här. Är så tråkigt utan dem, inte sant? =) Hur som helst så ska jag nog sova snart. Klockan är ju liksom 00.44 på morgonen X')

    Sees.

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback