• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Förnyelse ^^

    Datum: 2009-06-25 Tid:19:22:03 Publicerat i:
    Okej, det blev inte en SÅÅ stor förändring här på bloggen. Jag gillar faktiskt min bakgrund, tycker att den är lite personlig på något sätt, så den får stanna! ^^ Men jag har en ny header och lite andra grejor. Blev nöjd =)

    Blev det bra tycker du eller va det bättre innan? :)

    SKriv vad DU tycker!!!! =D=D=D=D=D=D
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Jottan

    De blev fin fint ^^ skulle också behöva en makeover på min blogg haha

    2009-06-25 @ 22:10:48
    Postat av: alicia

    den här blev bättre! massa fin!

    2009-06-27 @ 16:40:25




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback