• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Magont..

    Datum: 2009-06-07 Tid:23:01:04 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Har inte orkat skriva på ett tag. Bryr mig inte. Kommer att skriva när jag hinner och får lust.

    Just nu har jag i alla fall så himla ont i magen att jag trodde att jag skulle dö ett tag >.< Det bara kom helt plötsligt också :S Har ALDRIG haft så ont i magen :S Trodde seriöst att det skulle bli akuten nästa. Men nu börjar det släppa, tror jag, kanske bara för att jag sitter still. Får se om det går över..

    Hejdå.


    Dagens ideal? Vart går gränsen?
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback