• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Massor att göra!

    Datum: 2009-06-12 Tid:20:25:18 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Sommarlovet närmar sig och jag borde känna mig nerstressad. Att mitt stresstempo hade lugnat ner sig lite eller så men icke sa nicke. Den sista tiden blev väldigt hektiskt och i morgon efter min skolavslutniing så är det ju så att min brorsa tar Studenten ^^ Så då blir det himmla mycket att jobba med. Det blir inte direkt mindre stressigt av att mormor springer fram och tillbaka mellan  husen och ger alla kommandon och tillsägelser om vad de ska göra. Idag så har jag i alla fall fått lite gjort. Mitt rum och huset är städat, sallader och fika är bakat, blommor och presenter är köpta och borden är dukade. Nu återstår bara själva studenten och gästerna =D

    Dagen började fem i halv åtta då jag gick upp för att göra mig redo för kemilektionen som våran lärare tvingat oss att komma på idag. Vi hade liksom bara en lektion där vi skulle vå reda på hur det gick på provet och så. 20 min i 10.00 så började lektionen. 10 min i 10.00 så slutade lektionen. >.< FATTA VAD ONÖDIGT! Varför behövde vi ens komma dit? Hähä, provet gick i alla fall SUPERBRA och det gjorde mig mycket glad =)

    Efter kemilektionen så gick jag och Linda till kyrkan för att kolla in rummet som vi renoverar. Hon tyckte att det var fint och när vi suttit där ett tag så gick vi för att spela lite på flygeln. När jag kom dit så var det en tant som städade men jag fick lov att spela :P Hehe, jag tänkte att EN ENDA liten tant vore väl okej. Det borde jag klara av utan att fingrarna krockar alltför mycket? Så jag började spela och snart så kom det in tre till personer >.< Aspinsamt men det var verkligen kul att spela. Kan inte bestämma mig för om jag SKA spela på söndag eller inte. :/ VAD  TYCKER DU?

    Efter det så gick jag och Linda hem till mig, i spöregnet, och där så snackade vi och grejade lite. VI sjöng också karaoke vilket var MYCKET kul X') Linda och jag ägde er alla! Det vill jag lova! Efter karaoken så lagade vi mat, Linda tog en macka, och så åt vi den. Sedan skulle Linda till bussen och jag blev lämnad ensam.

    Men inte särskilt länge ^^ För sedan så la jag och Natha emellan tårtbottnarna och bakade en hypergod (tror jag) kaka åt min bror till i morgon. Hoppas att vi lyckades bra med den trots att jag klantade mig rätt många gånger.....

    När vi bakat klart så hade ALicia och Jossan kommit och så bar det av till Kristallen för att köpa hårfärg till Jossan eftersom jag hade lovat henne att färga hennes hår. Natha hängde också med. Det blev en mörkbrun färg och sedan så köpte Natha blommor till Johannes i morrn :) När vi kom hem så färgade vi håret och så. Sedan så stack Jossan och ALicia hem. =)

    Sedan fick jag städa lite. Sedan så tog jag ett bad och nu sitter jag här. Det är fasligt mycket som jag hunnit med bara på en enda dag! ^^ Wiho =) Men nu har jag inget mer att säga så.. =) Nu kommer bilderna.

    y

    Före och efter bilder på Jossan när dte gäller hårfärgningen får ni se en annan dag. Här ser ni Jossan efter en lyckad plastikoperation.
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Fredrik

    Ehm Fina bilder xD Hahaha. spela på söndag. man vet alddrig det kan "öppna nya dörrar" xP hehe. om du gör det så god tillykke. :D

    2009-06-12 @ 22:20:11
    Postat av: Fredrik

    Ville bara säga en sak . kom du ihåg att jag sa att jag drömt om tornados i finspång xD ? aja, det var tydligen stormvarning klass 1 i södra sverige och västra götaland. + när jag skicka min kommentar till dig och jag var tvungen att skriva lösen ord så var jag tvungen att skriva tornado Rliver. :O Dam dam dummmmmmmm!! :P ville bara säga det hehe.

    2009-06-12 @ 22:21:52
    Postat av: Linda

    Viii äääger på kareoookeee ;D stavning :) Jag vet vad ni ska få för FIIIKA imorn ;DDD!! ;)MAHA

    2009-06-12 @ 22:28:00
    Postat av: Jossan

    haha xD Ska jag operera mig så? hahah

    2009-06-13 @ 10:46:51




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback