• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Sandra och kameran ^^

    Datum: 2009-06-24 Tid:23:28:38 Publicerat i: Foto/Fotobomber

    I dag har jag så varit med söta lilla Sandra :) <3 Det var MYCKET roligt! Det började med att vi gick ner till bergslagshallen för att träffa Maria och Sanna. Vi skulle köpa lite fika  som vi skulle äta senare nere vid sjön där vi hade tänkt att ta oss ett litet dopp. SÅ vi köpte några kakor och en läsk och stack sedan iväg till Bönnern-badet.

    Först var det tänkt att vi skulle ner till hopptornet men när vi såg hur mycket folk som fanns där så vände vi om X'D Ville inte bada när en massa folk såg oss ju! Så vi gick runt hela sjukhuset och grejer till andra sidan där vi slog oss ner i gräset en stund och knaprade i oss lite kakor och läsk.

    När vi fikat klart så stack vi ner i vattnet och efter ett bra tag så lyckades vi i alla fall doppa oss X'D Det var INTE särskilt varmt idag! ^^ Hähä. Eftersom ingen av oss had elust att GÅ hela vägen hem igen så satt vi kvar ett tag och fortsatte vårt fikande. Det var ju lite mysigt och tillsist så hade vi den turen att pappa kom och hämtade oss så att vi slapp gå hem i den olidliga värmen! MYCKET bra! ^^

    När vi kom hem så tog jag fram cheesecaken för att den skulle hinna tina lite innan det var fikadags. Sedan gav sig Sandra och jag ut i trädgården, utrustade med syrrans kamera, och så började kamrablixtrarna och klicka överallt. ^^ Böev många fina och lika galna kort ^^ SKa lägga in några av dem här sedan.

    Efter fotograferingen så stack vi in och fikade, krånglade med at ladda ur bilderna och såg tillsist på "How I met your Mother". :) Sedan skulle jag klippa gräset så Sandra fick sticka hem. Efter det så har jag väl inte gjort så mycket.. Vi åkte ut en kortis till Stenviken där MAria badade och sedan stack vi hem igen. :) Det var väl i ett ungefär min dag. NU KOMMER BILDER ^^

    f

    r r f
    r

    dfdf erer t
    f

    fdf

    d ff fdf
    f

    erer dfdf e
    df df dfd
    df fdf dfdfd
    wew

    fdf

    gfg

    erer

    Söwta DOriiiiis<3 =D

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Linda

    Var det inte du som skulle utamana dig själv i sommar? ^^...

    2009-06-25 @ 09:06:38




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback