• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Sleep well =)

    Datum: 2009-06-29 Tid:23:48:43 Publicerat i:
    Jahaja, ont i huvät dag idag då.. Men det blev en ganska bra dag ändå. Mysig på något sätt. Det var jätteskönt i Stenviken som vanligt och vattnet var jättevarmt! I morgon så ska jag till Sommarhemmet för att bada och försöka mig på solningen igen. Efter det så ska jag antagligen hänga med Natha till frisören för en hårklippning =) Det blir nog skojigt. Men först av allt så ska jag läsa och sova och hoppas på en svalare natt idag än igår. Men.. det lär väl inte funka, när man är så het som jag, menar jag.. :)

    Good night, sleep well.

    /Hanna

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: julia

    Hej! Skulle du kunna fixa en sån här design åt mig. Sjukt fin! Blir glad för svar :) hihi,kram

    2010-12-04 @ 06:35:00
    URL: http://ice.webblogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback