• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Today Norrköping, tomorrow Cicci in Örebro!

    Datum: 2009-06-17 Tid:23:58:10 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Idag så blev det till att åka till Örebro, men inte för att shoppa kläder inte. *se otroligt nöjd ut* Nej, idag skulle det handlas mat och RÖDA saker till mammas uterum och husvagnen =) Hähä.

    Men innan vi stack iväg till stan så blev det bensinkris. VI blev nämligen tvungna att tanka! Panikslaget slog vi numret till pappa som utförligt talade om för oss hur det hela skulle gå till. VI la på med dystra miner åkte bort till Rejmes för att möta vårt öde. "Tankluckan sitter på passargerarsidan", sa pappa åt oss innan han la på med ett roat skratt och nu parkerade vi nogrannt med passagerarsidan mot tanksaken. VI hoppade ur bilen, mamma och jag. gick fram till tankomaten (där man betalar) och efter ett stort möda och besvär så lyckades mamma trycka in hundralappen i maskinen och klicka rätt. (Jag vet inte om maskinen var otroligt mätt eller något för den trilskades ordentligt vid inmatningen) Men sedan dök ännu ett problem upp. VI kunde nämligen inte se att det stod "95" någonstans. Och vi skulle ju ha den bensin där det stod 95. Efter ett tag så såg vi att det stod 95 på andra sidan tanksaken och sedan lyckades vi äntligen tanka.

    Vi överlevde bravuren och bilen brummade snart iväg mot Norrköping.



    När vi kom fram så gick vi först till Rusta. Mamma handlade och vi drog vidare till MAxi. Jag köpte en mascara där (Var ju tvungen att köpa NÅGOT liksom!) och sedan så drog vi till Mc Donalds och matade fåglarna ^^ Sedan blev det City Gross där vi handlade en massa mat och så till ÖoB. ÖoB va tråkigast X'D Men vi klarade av även det. Inget kunde stoppa oss från att lägga ut pengar på både det ena och det andra och tillsist så drog vi hem med en tom plånbok och massor av tunga kassar. Många TOPATISAR blev det också ^^ Fast topatisarna ville inte ligga kvar i påsen och en av dem lyckades smita på parkeringen. >.< DE andra lyckades vi fänglsa ordentligt.

    När vi kom hem så blev jag tydligen hundvakt åt ett energiknippe vid namn Dixie. Det resulterade i en promenad och kast med otroligt dregglig boll. När hon hade åkt hem så blev det kvällsmat och sedan "The Phantom Of THe Opera" :) Mycket bra<3

    Jah, det var väl det som hände idag. I morgon blir det att packa och sedan ge sig iväg till Cicci i ÖRebro. SKa spendera hela min helg där med mina vänner och det ska bli mycket kul! ^^ Ser fram emot det. Men ha det bra allesammans. SEES!

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback