• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Armband made of me ^^

    Datum: 2009-05-21 Tid:20:25:16 Publicerat i: Mode & Shopping
    Mitt fina lilla armband ^^

    Armbandet jag gjort då ^^

    dfdf

    Har fixat sånna dära knutar så att man kan reglera armbandet. Så att man slipper ta sönder det eller knyta upp om man vill ta av sig det eller så. Så om jag går upp i vikt en massa och handledsfettet ökar så är dte bara att reglera det större ^^ *har tänkt på allt*

    X0)
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback