• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Converse high heels

    Datum: 2009-05-11 Tid:10:30:02 Publicerat i: Mode & Shopping
    Jag diggar dessa :) Vad tycker du?




    Fast vanliga Converse är nog snyggast :P Typ sånna här har jag ^^ fast inte med stjärnan dåe :P Ellos funkar lika bra som "äkta" converse.

    AntonioBeradiheels.jpg image by rock-the-trend
    De här är nog de fulaste skor jag någonsin sett :o hur sjutton ska man kunna gå i dem?
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Linda

    Uch.. Vanliga är bäst och finast! o de där utan klackar liknar juh typ en sån härn häst/get/människas hovar. XD fattaru?

    2009-05-11 @ 16:07:54
    Postat av: Frida

    Jag tycker dom med höga klackar är grymt snygga, är på jakt efter såna själv. Vet du någon sida på internet där man kan köpa dom?

    2010-05-05 @ 23:02:04
    Postat av: Filippa

    Dom högklackade conversen var snygga! :) Dom andra var ju typ läskiga, man bryter väl typ foten om man skulle trampa snett eller något haha aja x) <3

    2012-03-12 @ 16:20:47




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback