• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Gräsklippar-morgon =)

    Datum: 2009-05-23 Tid:01:09:59 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Så är det ju snart dags att gå och lägga sig dåe =) Det ska bli mysigt. I morse vaknade jag nämligen klockan SJU av att morfar drog fram gräsklipparen. Kan ni fatta det!? KLOCKAN SJU NOLL NOLL! ^^ Det är ju för sjutton gubbar inte riktigt klokt.. *muttra*

    Han började liksom klippa gräset utanför mitt fönster typ. De har varit iväg på semester och han tycket tydligen att gräsmattan började likna an djungel eller något eftersom det blev så himmla akut X'D Hehe, jag fick skälla lite på han sedan, när jag på något underligt vis lyckades somna om och sedan vakna vid klockan elva ^^ (A)

    Jag gillar min morfar, han är söt och snäll ^^ Trots att han klipper gräset klockan sju =D

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback