• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Jossan, dina filmval SUGER!

    Datum: 2009-05-20 Tid:19:13:47 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Idag var man alltså med söt-Jossan<3 =D Det var skojigt tycker ju lilla jag.

    Jag vaknade upp med en bultande huvudvärk av någon konstig anledning.. Den ville verkligen inte försvinna och jag blev skitsur, skulle ju liksom va med Jossan idag! Hade sett fram emot den här lediga dagen men så ska jag SJÄLVKLART få ont i huvudet.. SÅ jag fick ta en tablett och bestämde mig för att vara med Jossan ändå.

    Vi såg på film. En "rysare" som hette "The Mist". Värsta skitfilmen >.< Bara SPLATT, BLOD, SKRIK och GRÅT.. Inte min stil direkt. Och så var den helt onödig, det blev ingen mening med den överhuvudtaget och det slutade SKITDÅLIGT. Nej Jossan, nästa film bestämmer JAG X') *morra* Det var en Stephen King -film. Stod att den skulle vara värsta läskiga och massa men de tyckte jag inte X'D Jag bara garva åt det sprutande blodet ^^

    Vi såg på lite mer TV efter filmen och drack Kaffe. Det var ju mysigt förstås =) Men Jossan, DEN KOMMER TILL DIG I NATT! *jag kommer till dig i natt, jag kommer till dig i natt. Jag kommer jag kommer jag kommer jag kommer, jag kommer till DIG i natt! ^^* (bara Jossan och Syrran fattar)


    gfg

    Det här är hämden för att du fick mig att se den där dumma filmen! X) Plus att du la in den där bilden på mig när jag kraschat in i ett träd i Idre! ^^ Och eftersom hon alltid är så fin å söt på alla bilder så kan jag lägga in den här tycker jag =)
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Linda

    Söt jossan :) <3

    2009-05-20 @ 19:25:13
    Postat av: Jossan

    HAHAHAHAHAH xD Jag ser ut som en kines! xD Jag kommer till dig inaaatt jag kommer till dig iinaaatt XDXD

    2009-05-20 @ 20:01:54
    Postat av: Sanni

    Du vet de flesta Stephen King filmer är ganska så gamla och folk tyckte att sånt var läskigt då.. Men om man jämnför med skräck filmerna nu så är dom ju inte ett dugg läskiga.

    2009-05-21 @ 18:49:28




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback