• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Kaka! 8'D

    Datum: 2009-11-01 Tid:01:33:36 Publicerat i: Bakning & Recept
    Har haft en riktigt bra dag idag måste jag säga. Om man inte räknar med kvällen förstås ^^ Hehe.. Den var bra för att det var kul när Victor kom och hälsade på och vi satt och snackade om allt och inget x'D HAha det var väldigt intressant och jag hade mycket roligt. :) Jag försöker få honom att äta kakor och sluta träna så mycket XD Haha Bara för att han är lite hälso/tränings-freak :) FAst i och för sig så är ju det bra :P

    Dagen var dålig för att jag va trött på kvällen, hade ont i huvudet och snubblade i trappan. MHM! Jätteroligt, haha.. Vi har ju för sjutton halskydd! Hur lyckas jag? :o I am OTROLIG! >.< *suck* Så nu har jag typ 7st mycket vackra blåmärken till. Men trots det så gick det ju ganska bra ändå.

    Efter trapp-incidenten så såg jag på film, The Covenant, som jag tyckte var riktigt bra faktiskt! ;D Spännande och lite fantasy si så där som jag gillar även om jag tyckte att sista fighting scenen var lite löjlig ^^ Haha :)

    I morgon så ska jag plugga lite och på kvällen så ska vi antagligen åka ut till kyrkogården, tända ljus för morfar och gå omkring bland alla andra vackra ljus. Jag gillar det, har alltid gjort och jag tycker att det är så otroligt vackert. Men det kommer att bli jobbigt i år. Mycket jobbigt men så är det. Jag vill i alla fall dit och tända ljus för min älskade morfar<3 

    Nu har jag nog inte så himla mycket mer att säga. Lovet är snart slut och det är inte alls ruligt. :( USCH! Men jag ser fram emot nästa lov =D

















    Bara för att JAG älskar kakor  (A) XD
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Nemo

    <3

    2009-11-01 @ 02:50:06
    Postat av: annica

    Så här snygg blev jag då jag ramlade i trappan då jag var gravid med Filip. http://4.bp.blogspot.com/_OjSl1bYjqFM/SWOe4oMoirI/AAAAAAAAAGw/T-dU9shYtjE/s1600-h/IMG_0005.jpg



    Blåmärket är ca 15 x 20 cm.

    2009-11-01 @ 17:13:58
    URL: http://annicasscrapblog.blogspot.com/
    Postat av: MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.

    jaa det var verkligen super kul :D

    2009-11-03 @ 11:04:22
    URL: http://menjagvetinte.blogg.se/
    Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

    Hey! :D

    Hur är det med dig?

    Sluta lägga upp bilder på kakor :P man vill ju ha :D

    2009-11-05 @ 22:11:53
    URL: http://mollymus.blogg.se/
    Postat av: nathalie

    ja :D goda kakor också !

    2009-12-05 @ 13:02:27
    URL: http://nathalieolssons.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback