• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Suddincident och helgbilder :)

    Datum: 2009-11-24 Tid:23:41:47 Publicerat i: Foto/Fotobomber

    IDag har jag varit med lilla JOssan<3 :D Det var micket mysigt och efter ett bra tags slappning vid tv och data så drack vi varm choklad x'D HAHa seriöst! Är galen i det just nu! :D VI snackade en massa och som avslutning följde jag henne nästan hela vägen hem tillsammans med vovven, Nellie. EN lyckad dag! :)

    Men det är synd om mig för det första jag gjorde på morgonen var att PAPERCUTTA mig själv! >.< *Suck* varför blir ingen förvånad? :P Och det slutade inta att blöda heller förrän typ.. klockan kvart över tio X'D Lyckat vill jag lova! >.< Dessutom så klantade jag mig med suddet också, SOM VANLIGT! Först tappade jag det men Ajaz var snäll och  tog upp det. Men han KASTADE det till mig och gissa om jag fångade det eller ej? Nej just det.. jag supertappade det. SÅ Ajaz tog upp det igen och så kastade han det till mig för andra gången men NEJ NEJ, ännu en gång far det i marken och Ajaz får ta upp det X'D Hihi han tänkte kasta det igen men då tog Hampus suddet å la det tryggt i min hand x') *ASG* så duktig är jag! >.<

    Nu kommer det lite bilder från helgens bravader! :D DU kan LÄSA om min helg/måndag i förra inlägget.

    Mäseln bilder :)







    Världens godaste glass :D (Från Lidl xD) och en förrädisk lera som försökte ramla mig!










    Oj kul man kan ha >.< X'D HAHA


    Lägg märke till flygplanet! X'D


    Tycker om den här bilden :)



    ------------------------------------------------------------------------

    Bilder på mina shopping-saker i Söndags :D

    Dessa små söta nyckelrings.. filurer X'D Haha :) En till mig å en till Maria :D


    Å så mössa, vantar å halsduk :D De är lite silvergarn i åsså så det glittrar :D *stora ögon*


    Avslutar med en härlig bild på.. Pi-pikachu, Pi-pi-pikachu-kachu! :D

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Sanna

    ååå aj, det gör så jävla ont när man skär sig på ett papper =/

    2009-11-25 @ 22:59:04
    URL: http://moonzanna.se
    Postat av: THERÉSE

    pokémon! ^^

    2009-11-27 @ 16:17:25
    URL: http://tettelush.blogg.se/
    Postat av: Claudia

    Hej hej, kikar in och önskar dig en underbar söndag! =)



    Kram!

    2009-11-29 @ 13:56:27
    URL: http://claudiias.blogg.se/
    Postat av: Claudia

    Hej hej, kikar in och önskar dig en underbar söndag! =)



    Kram!

    2009-11-29 @ 13:56:28
    URL: http://claudiias.blogg.se/
    Postat av: Anonym

    lildglass är gott !

    2009-12-03 @ 14:52:51
    URL: http://nathalieolssons.blogg.se/
    Postat av: Pikachu Girl 92

    SNygg bild på Pikachu, undra vem som är bakom?m ;O

    2009-12-10 @ 20:40:44
    URL: http://mharya.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback