• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Schnossefin and cooffie, as usual :)

    Datum: 2009-11-11 Tid:23:12:31 Publicerat i: Foto/Fotobomber

    Idag har det varit en rätt bra dag faktiskt! :D EFter skolan så gick jag hem till min älskade Schnossefin :) Hihi vi såg på film och drack kaffe, ÄNTLIGEN! Det var så länge sedan vi gjorde det<3 Jag har verkligen saknat min bästis. Men skojigt var det som vanligt. :) Har inte så mycket att skriva men Jossan har ju sagt åt mig att börja med bloggen ordentligt igen så jag ska försöka.

    Dock så har jag lite bloggtorka just nu. Men det kommer snart tillbax! HÅLL UT!

    Ska dessutom fixa en ny bloggdesign :) TOTAL MAKEOVER! :D VIlken färg ska det va tycker ni?

    Jag har som sagt bloggtorka.. kommer inet på nåt att skriva, men får skriva mer i morgon. Något intressant kanske? :) Jag har så mycket som händer i mitt liv just nu att jag inte hinner med hälften. Men ha det så bra alla. <3

     


    Stop and Stare! :)


    Tycker faktiskt att den här bilden blev rätt bra :D VAd tycker du? :) Tråkig men lite fin.

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Anna

    Sv: Hehe, jag med! Det finns så mycket snyggt i butikerna nu ju :D

    2009-11-12 @ 07:46:58
    URL: http://thewindblows.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback