• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • En vecka..

    Datum: 2009-10-25 Tid:23:48:00 Publicerat i: Dikter, Tankar & Funderingar
    Det är så himla skönt att det äntligen är lov. Tänk vad länge man har längtat efter det. Nu kan jag göra allt det där som jag faktiskt vill göra. Skriva, sjunga, va med kompisar, ha fjortis/brat-party, ha filmkväll, åka till stan och shoppa, hälsa på min kompis i Hjortkvarn, lära mig den där låten jag vill lära mig på piano, träffa nya roliga människor... listan är lång men nu har jag ju tid. Problemet är bara det att jag redan nu vet att det antagligen inte kommer att bli av att jag gör alla de där sakerna. Varför vet jag inte. Det bara blir så. Jag har så otroligt mycket som jag verkligen VILL göra men sedan så blir det ingenting av någonting. Det suger ska ni veta!

    Jag vill träffa folk! Jag vill Jag vill jag vill jag vill! Snälla, rara, söta människor: BESTÄM TID MED MIG! Vi måste planera nu på en gång för annars så kommer inget av det som jag har tänkt att bli av. Jag vill så gärna göra allting jue :) Det här lovet kommer att flyga iväg som en liten fågel försenad till vinterflyttningen och det är så synd. Man ska verkligen ta vara på den lediga tid man har! Jag vill hinna träffa alla! Göra allt det där som jag inte brukar göra annars och verkligen ha kul och leva livet. Det är vad jag vill. Jag hoppas verkligen att det här blir ett riktigt lyckat lov.

    Egentligen så vet jag inte alls vad jag ska skriva. Jag har inte vetat det på VÄLDIGT lång tid och det är därför som bloggen börjar bli tråkig. Jag älskar ju att skriva men nu är det så att skolan tar upp allt utrymme för skrivning i min hjärna så att all fantasi och hjärnkapacitet går åt till det. Det är synd.. För jag älskar att skriva. Hm. Jag får helt enkelt ta och förbättra mig. Dessutom så har jag just nu ingen aning överhuvudtaget om varför jag skriver det här just nu. Jag bara skriver det jag tänker i min hjärna och intressantare än så här är det inte just nu. Det här är inget jag planerat, inget jag tänkt ut innan och nej.. nu borde jag sluta. För det här är verkligen inte intressant. Det tycker inte ens jag. Men så är det. Ibland bara skriver men för att skriva och texten innehåller inte ens en antydan av något värde. Antagligen så har du redan slutat läsa och jag förstår dig, klandrar dig inte för det.

    Jag önskar att jag inte hade något annat än fritid just nu. Fritid där jag hann göra allt det där roliga! Nu har jag en vecka och jag ska försöka ta hand om den väl, för det är just bara det jag har.. en vecka.. en enda vecka..

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback