• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Fredag med lite gamla-goding-bilder :D

    Datum: 2010-04-17 Tid:01:50:45 Publicerat i: Foto/Fotobomber
    Förlåt förlåt förlåt alla! Jag lovade ju er bilder idag från körningen med hästarna i Torsdags men sanningen är att jag inte kan hitta kortläsaren så jag kan inte föra över bilderna till datorn! :( Inte roligt det här. Känner verkligen att jag behöver nya bilder på datorn att leka med. Så antar att det får bli en liten fotoshoot med den braiga systemkameran snart istället. Hoppas att jag kan fixa fina foton så att ni blir glada ^^

    Idag vaknade jag, eller blev väckt rättare sagt xD, av min syster, som var kom hem en snabbis på en rast, klockan halv 11. Jag blev dock sur och sa åt henne att hon minsann inte fick väcka mig förrän halv 12. Så hon gick igen men då kunde jag ju inte somna om när jag visste hur mycket klockan va så jag låg och drog i sängen i 17min innan jag bestämde mig för att vakna ändå.

    Hade en del att göra så jag fick ta itu med läxor nästan på en gång. Skriva om hästprofilen, det tog lång tid vill jag lova, men tillslut var jag klar och gick ut för att hjälpa mamma städa verandan. Efter lite småpyssel med det så drog jag hem till Sandra och var med henne ett tag.  Det var roligt och vi disskuterade snyggingar och såg på TV, kan det bli bättre? xD Jo, kanske om vi hade haft nåt gott att tugga på samtidigt =)

    När vi kom hem så grillade vi hamburgare och sedan blev det fredagsmys som vanligt. Talang 2010, nåt program ja inte kommer ihåg namnet på ^^, Legend of the Seeker (han är min för er som inte vet det. Maria, det gör ingen nytta att protestera -inse sanningen!) och tillsist Stargate Universe (som är deprimerande och ganska tråkigt faktiskt XD Tacka vet jag Stargate Atlantis och SHEPPARD<3 (som också är min)).
    Nu är klockan mycket, jag har inga fina bilder och inget mer att skriva så lika bra att sluta. Men jag lovade ju faktiskt bilder så får väl slänga in några gamla från arkivet ^^ Hoppas de duger så länge! =D


    Jag saknar det<3 och önskar att semesten denna sommar hade tagit en helt annan riktning.. HAHA kan se att jag som vanligt har ett blåmärke på benet! Vid knäet! Jag har ALLTID blåmärken xD


    Såhär ser vårt hus ut på sommaren. Dock ganska stökigt med bordet och så XD Hihi, vi har nog precis klippt gräsmattan och inte hunnit ställa tillbaka bordet. Längtar<3


    Från i sommras. Tycker jag ser så muppad ut men skitsamma, ljuser och färgerna är fina. :D


    Haha :D Det var en kul dag det där xD <3


    Saknar den klarblå himlen<3


    Rosa blommor i trädgården saknas också<3


    Bara jag som älskar ögon? Hittade den här bilden och tänkte bara slänga in den xD Mitt öga. Och jaa.. jag har fräknar på sommaren xD Men bara lite hihi^^
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Linda

    Vilka härliga bilder! Får en att längta riktigt mycket efter sommaren :D

    2010-04-18 @ 01:17:22
    URL: http://frictionhistory.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback