• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Shoppat under sommaren

    Datum: 2010-08-22 Tid:20:02:15 Publicerat i: Mode & Shopping
    Slänger in lite bilder på mina kap från i sommar! =D Bilderna ger verkligen inte kläderna en rättvis färg med whatever xD

    Blå-Mimmi-t-shirt från okänd för 59:- och så fick jag t-shirten från Vero Moda i present :) (Är egentligen ljusblå-grön men det syns inte :( )

    T-shirt från Vero Moda för 40:- och Skjort-tunika från H&M för 99:-

    Jättefint mönster som inte syns på bild heller >.< Ljusblå/vit-randig med röda sömmar överallt! :D

    Tröja från Bikbok för 29:- och T-shirt från H&M 99:- (Bältet fick jag i present :D)

    Tunika/Klänning/T-shirt från Cubus för 199:-

    Väska från marknad 100:-

    Plånbok från Marknaden 100:-

    Klackskor 99:- från Skopunkten.


    Är så extremt stolt över dessa skor för det är nämligen mina FÖRSTA KLACKSKOR! :D

    Jeans-fake-converse från en affär på Öland 199:- Me like! =D

    Har säkert köpt mer men det orkar jag inte fota xD Småsaker och sånt..

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback