• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Kraft-samlings-helg

    Datum: 2010-12-06 Tid:00:49:56 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel

    Ännu en helg som passerat och här sitter jag framför datorn och latar mig. Helgen har tyvärr/turligt nog mest bestått av en massa laterier. Kände att jag behövde en helg för att bara koppla av lite. Men en tur in till stan hann jag med där en klänning, foundation och ett halsband inhandlades. Var ju liksom länge sedan jag shoppade något nu (A) Skulle ha pluggat en massa matte i helgen, men det orkades bara inte med. I kväll fixade jag och syrran i alla fall till en liten "Matte-stuga" i vardagsrummet med levande ljus, varm choklad och pepparkakor. Om det blev så mycket gjort sedan vet jag inte, men det är väl tanken som räknas?

    För att summera helgen lite:

    • Blev en massa musik och sång (övade hemma inför Lucia)
    • Prata med Simon i telefon <3 (och sakna honom såklart :( )
    • Flera mysiga filmer
    • Mycket fika, FÖÖÖR MYCKET fika (det kan aldrig bli för mycket, eller hur? ^^)
    • Julklapps-tänk
    • Umgåtts med världens bästa syster ->   (www.Mharya.blogg.se)
    • Speed-shopping
    • Mini-konsert där syrran spelade :D <3
    • Levande ljus
    • Pepparkaks-bak
    • Mattestuga
    • Rum-städning
    • Julkänslor
    • Åkt spark i snön (tro det eller ej)
    • Mysig kvällspromenad med syrran och Hunden + lite snöbus (A)
    • MASSA MASSA MER, men som sagt så har jag mest softat.
    Nästa helg blir det att åka till lilla Bredaryd, till Simon. Hanna längtar <3

    Btw, det lutar mot en ny design igen ;) Några förslag?
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: elina

    guud vilken härlig header du har ! :D

    2010-12-07 @ 20:29:14
    URL: http://weelcometomylife.blogg.se/
    Postat av: annica

    Headern är ju jättesnygg. Den kan du behålla, men kanske lite julmys?



    Ha det bra så ses vi på fredag på Lucas kalas.

    2010-12-08 @ 13:04:43
    URL: http://annicasscrapblog.blogspot.com




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback