• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Pysch-Pysch in my heart<3

    Datum: 2010-02-11 Tid:22:34:56 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Dagen började som skit.. Vaknade upp och var dubbelt så mycket värre än igår och mådde helt enkelt uruselt. Men jag var minsann tvungen att masa mig upp och släpa mig till skolan för att gör att matteprov jag trodde skulle gå superdåligt. Till råga på allt så kunde inte pappa skjutsa mig tillskolan utan jag fick dra på mig skorna och traska helt på egen hand. Det var skithalt ich iskallt ute! Jag halkade hela tiden och när jag tillsist drattade på rumpan så var det sååååå *visa med fingrarna* nära att jag började tjuta! Allt gick ju skit XD Men till skolan kom jag, snorandes och andfådd och matteprovet gick...jättebra! :D Jag är jätteglad! Jag tyckte att det skulle bli det svåraste matteprov jag någonsin gjort men sedan gick det bättre än det någonsin har gjort, eller så KÄNDES det i alla fall. Men nu vet jag ju inte om resultatet visar samma sak. Jag hoppas på VG iaf. MVG är omöjligt att få när man går NV så man får helt klart va nöjd med ett G!

    Efter matteprovet så gick jag genast hem igen, att ens försöka va kvar i skolan skulle vara ett självmordsuppdrag. Väl hemma så satte man sig framför tv:en och softade. Har fixat och trixat lite med bloggen och bara slappat och vilat. Mycket skönt måste jag säga. Halv 4 så tror jag att jag nickade till lite i sovrummet och tio över fyra vaknade jag igen eftersom då skulle vi minsann ha HUNDKALAS XD Haha, det var roligt fast jag trodde verkligen inte att jag skulle orka. Victor kom också med och det var så trevligt så. Mamma och syrran hade bakat URFINA Cupcakes (slänger in en bild här nedan :D) som vi mumsade i oss: jag, mamma, pappa, brorsan, Natha, Maria, FRida, Mormor och VIctor. Nellie (hunden som fyllde år ^^) Och Linus (Nellies kompis XD) fick också smaka lite ch alla var så nöjda så.

    Efter fikat så gick jag och Victor och kollade på Marias och FRidas "New Moon"-parodi som de spelat in som en födelsedagspresent med några kompisar. DEn var SKITBRA! :D Förutom att det fanns tre olika Bellor vilket gjorde det en aning svårt att hänga med även om man läst boken miljoner gånger. Hihi :) Men den ägde.

    Nu har jag bara slappar och sett på ännu mera tv. VAMPIRE DIARIES stod på min tv-lista och jag fullkomligt ÄLSKADE DEN! :D SKitbra tycker jag att den verkar vara och jag kommer lugnt att följa den! :) Härligt med ännu en serie att följa (tv-nerd-nr-1).

    Nu orkar jag inte skriva mer så det får bli att slänga in nåre bilder. Håll till godo!
    Btw, PYSCH-PYSCH in my heart<3



    PYSCH-PYSCH<33333


    I liiiiiiiiiiiiiiiiiiike<3 Rekommenderas starkt! Men tyvärr LITE Twilight-wannabe (dock så hatar jag Twilight-filmerna men ÄLSKAR böcker XD)


    Vet inte riktigt när Vi va men här har vi en bild på Sandra :D <3


    SYrran och mamma hade tydligen gjort mer islyktor XD :) Så fint<3


    Okej, No more islyktor. :P Jag lovade ju (A)


    Knack knack! Vem Där!? SÄLLES SÅKLART!


    Nellie fick glass på sin födelsedag, sccch don´t tell anyone (A)



    Här ser ni de UNDERBART fina muffinsarna vi gjorde! :)<3


    Nellies (eller egentligen Marias eftersom Nellie inte ska äta sånt XD) fick små tassavtryck istället för rosor :)


    De fanns med hallon eller blåbär :D




    Bara jag som tycker att de är SÅÅ fina? (A) Oerhört mumsiga också!

    Matchade in supermialt i massas kök också! :D Och vår snygga dukning :) <3

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Ellie<3

    åh dom såg riktigt goda ut:D

    2010-02-12 @ 03:20:40
    URL: http://fluffiis.blogg.se/
    Postat av: Frida

    Hehe tackar :)



    Haha ja det är riktigt roligt :D

    Haha gör jag x) har aldrig tänkt på det haha :P

    2010-02-12 @ 10:43:15
    URL: http://snelponyhest.blogg.se/
    Postat av: Felicia

    sv: Allt bra? :)

    2010-02-12 @ 11:45:52
    URL: http://flizanlizan.blogg.se/
    Postat av: Annika

    Va underbart med hundkalas, underbara bakverk!

    Hoppas verkligen att du blir bättre fort!

    2010-02-12 @ 11:48:25
    URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
    Postat av: elina

    jo, jaag vill ha en nakenhund med hår :) kram

    2010-02-12 @ 15:45:41
    URL: http://elinawikman.blogg.se/
    Postat av: Leonard

    Okej :))



    Krya på dig!

    2010-02-12 @ 16:53:23
    URL: http://trierer.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback