• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Tillbaka till allvaret.

    Datum: 2010-03-08 Tid:20:05:29 Publicerat i: Musik & Sång
    Då har man satt fart med skolan igen då. Inte så jättekul enligt mig xD Men desto längre jag väntar, desto jobbigare kommer det att bli. Jag överlevde i alla fall och måste säga att musiklektionen var riktigt kul! VI spelar System of Down - Lonely day, en skitbra låt tycker jag. Fick även sjunga lite, killarna försökta att sjunga de ljusa tenor-stämmorna men.. man kan ju säga att det mer lät som en magsjuk katt än en kör med vackra tenorer ^^ Men kul va det!

    Har även pratat en massa med Natha idag. Det var väldigt kul tycker jag. Natha är så bra att prata med, en helt underbar tjej, tack för att du finns<3 Mamma bakade muffins eftersom det är Kvinnodagen idag så det blev vårat lilla "firande" x) Med kaffekoppen i knäet och en muffins i handen pladdrade vi på ett bra tag. Mycket muusigt.
    Tänker faktiskt inte skriva så mycket mer idag. Får se om det blir något mer sen när jag får lust ^^


    Låten vi spelar/sjunger på musiken just nu. Tror att vi ska spela den på avslutningen :)


    Ooh jag vill se ALice i underlandet på Tim Burtons lilla vis! :D Bio någon?
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Karolina

    Det är bara bra med mig, börjar bli förkyld men annars är det helt okej. Själv? :)

    2010-03-08 @ 20:22:09
    URL: http://karolinarautio.blogg.se/
    Postat av: Madelene EKLUND! :'D

    Jag följer med på bio! :D

    2010-03-08 @ 20:26:03
    Postat av: amanda - häst & foto

    Sv: Det lät ju inte jätte kul, men skönt att bara ta det lugnt :)

    2010-03-08 @ 20:33:23
    URL: http://amandalinnnea.blogg.se/
    Postat av: Evelin [fotoblogg/hästblogg]

    Lägger till dig nu och så gör du detsamma :)

    2010-03-08 @ 21:33:02
    URL: http://evliin.blogg.se/
    Postat av: Fredrik

    Den låten var faktiskt bra ;) Hörredu ska bara säga att min vackra tenorstämma var som en änglaröst HAHAHa xD Men ja den var faktiskt roligt. Men höll på att dö av värme. och pinsamhet ;) Haha

    2010-03-08 @ 22:10:28
    Postat av: Fredrik

    Meh . min kommentar kom ju inte med. eller så kommer den senare så du får 2 :D Men du min tenorstämma var ljuvlig. nästan himmelsk.! och den låten var faktiskt bra ;) Och jag vill också se alice i underlandet :D

    2010-03-08 @ 22:17:00
    Postat av: Victor

    jag är lätt på bio med dig! :D <3

    2010-03-08 @ 22:19:50
    Postat av: Jossan

    Jag är alltid på näre gäller bio! ;D mahaha

    2010-03-08 @ 22:26:41
    Postat av: malin :)

    sv; dä är väl bra hih, sj? :)

    2010-03-09 @ 16:36:50
    URL: http://kristinehamnmalin.blogg.se/
    Postat av: Annika

    Mysig och gott med muffins!

    Ja bio låter trevligt :)

    2010-03-09 @ 16:50:41
    URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
    Postat av: amanda - häst & foto

    Sv: Gud vad härligt :)



    Ja, visst är han :)

    2010-03-10 @ 15:46:00
    URL: http://amandalinnnea.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback