• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • No fantasy to komma på en bra rubrik

    Datum: 2010-03-19 Tid:00:26:43 Publicerat i: Foto/Fotobomber

    Jah då var ännu en dag förbi och ett nytt blogginlägg väntar på att skrivas. Så lika bra att ha det gjort. Har haft väldigt fullt upp i min hjärna just nu så bloggen har inte direkt varit prioritering nr 1. Har varit på promenad med Jossan i söndags och tänkte att jag skulle lägga in lite bilder från vår lilla runda. Har dessutom bakat världens godaste chokladbollstårta ^^ Inte så kul bilder men iaf. Ni får stå ut. SKyll er själva om ni läser min blogg liksom xD Har sagt att jag ska förbättra den, har aldrig tid så.. ni som läser får väl deal with that xD Haha. Men jao.

    Igår var det NV-dag (bara Naturvetenskapliga ämnen) och jag såg inte direkt ifram emot det då jag är förkyld. Men det blev faktiskt en ganska soft dag  till min stora lycka ^^ Blev dock ingen cellgrupp för mig igårkväll utan jag va hemma och vilade. Fick sluta vid tjugo i två eftersom vi hade biologi och arbetet kunde göras hemma. SÅ jag gick hem, åt mat, såg på tv och satte mig sedan ner för att läsa en massa artiklar till mitt arbete om Beteendegenetik, mycket intressant ämne tycker jag! Jag lyckades fatiskt välja rätt denna gång fast jag inte visste ett skit om vad det var när jag valde :) *stolt*

    Idag gick man som skolan till vanligt. Ingen roligt dag alls. När den tog slut så gick jag hem och softade framför tv fram till kl halv 7 då jag gjorde mig i ordning och gick ner till kyrkan på Lärjungaskolan. Det var som vanligt väldigt intressant och lärorikt. Tycker om den. Men nu får ni kolla in bilderna istället.


    BAKVERK :D

    Den underbara chokladbolls-tårtan :) Ljuvlig ^^

    Här ser ni en tårta som Natha bakade sista dagen på Åbergs bageri. VÄLDIGT god och mycket fin enligt mig. Hon är så himla duktig.

     


    MARIA OCH HANNAS SMINKCHOCK xD

     



    Ehm, jaa jag och Maria fick något slags ryck och bestämde oss för att sminka värsta överdriva fjortis-makeupen xD Haha. Här får ni se de snygga resultaten.

    Hehe, man ser inte sminkningen så bra xD Som sagt, way överdriven och ingen mascara :)


    Haha ingen mascara här inte XD Men ni får se den lite överdrivna make-upen som inte ser så överdriven ut på bilderna. Lite fin faktiskt x)

    Köpte en ny mascara i helgen :) Loreal PAris - Telescopic Jag tycker om de jättemycket ^^ Haha. Mycket värd att köpa för den som vill ha dramatiskt långa ögonfransar! 119:- på Cubus (25% rabatt)



    PROMENAD I VÅRSNÖ :)

    Nellie-Bellie va hyperglad över att få gå på promenad och vädret va jättefint :) Tyvärr så hamnade vi på skuggsidan och missade solen ett bra tag.

    Vägen var så isig att det knappt gick att gå på den. ^^

    Här ser ni Nellie som är ute och går med Jossan x'3


    Vi släppte Nellie på planen en liten bit bort men tänkte inte på att snön där vi skulle gå var så djup att det knappt gick att ta sig fram. Haha, det tog åratal innan vi lyckades ta sig över, även hunden hade problem. Man kunde liksom gå på skaren ibland men sjönk iderligen igenom x) Men tillslut gick det. Muppen på bilden med den stora, fluffiga jackan är jag.

    Bara lite pics :D


    Nellie så sööt<3


    Tycker om den här bilden =) Hoppe hoppe haaare..



    Solen sken otroligt vackert över snön och jag blev bara tvungen att knäppa lite kort i motljus.

    Som sagt..



    Även tågbanan fick va med på kort och så Jossan som tycks se något väldigt intressant uppe i träden ^^

    Nellie njöt av solen.


    Älskar den gamla eken<3


    L o v e < 3



    Sedan blev det dags att vandra hemmåt. Jossan såg inte så himla glad ut på bilden HAHA xD
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Jossan

    Meeen himla unge >_< Ta bort den där arg-bilden!!! _ det var ändå en mysig promenad :P

    2010-03-19 @ 16:50:10
    Postat av: Lillatanta

    superfina foton

    kraaaaaaaaaaaaaam

    2010-03-20 @ 01:25:10




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback