• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Marknads-dag

    Datum: 2010-05-29 Tid:00:21:50 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Idag var det då marknad i lilla Finspång, den största årliga händelsen här omkring så det var ju självklart att jag skulle gå. Först blev jag tyvärr tvungen att gå upp KVART I NIO för att åka med min lilla hund till rehabiliteringen. Men allt gick bara fint där. När jag kom hem så stack jag och Natha iväg för att hälsa på min syster som går på Nyhem, en skola som vi liknar med ett fängelse/anstalt. Natha hade aldrig varit där och hon blev seriöst chockad över hur hemskt det var! Och jag som hade trott att den va ganska normal iaf XD Men där ser man. Förresten så va läraren dum som inte lät oss följa med in en liten stund på syrrans lektion *mutter*

    Jag gick med Natha, Johannes och några av hans kompisar på marknaden och upptäckte att den krympt ännu mer sedan förra året. Inte så kul men det var i alla fall roligt att strosa omkring där och kolla in alla häftiga prylar. Jag älskar marknader, de är så mysiga på något sätt. Jag köpte dock inget eftersom jag redan bränt alla mina pengar (A) ehhe..

    Gick på marknaden så gott som hela dagen och träffade Sandra där så vi följdes åt en bit också. Dessutom så hjälpte jag till lite i kyrkans "tält" :) Men jag missade det mesta på grund av lite missförstånd å grejjor så jag fick mest hjälpa till med att packa ihop xD Men det var ju alltid något!

    Nu har jag precis myst ner mig i soffan och fått min fredagliga dos av Talang 2010, Modern Family och Legend Of The Seeker (pax - he´s mine!!!!!!!), så jag är ganska nöjd faktiskt. Ska sova "tidigt" idag tror jag så det här får nog bli dagens sista ansträngning. Btw, någon som vet vart man kan köpa billigt men snyggt nagellack? x)
    Godnatt allesammans!

    Längtar till sommaren, till blommor och sol.. å bad..


    Blev ganska så väldigt sugen på min frysta cheesecake x'3


    Vet att ni sett dessa bilder från förra året.. men men, har man bildbrist så har man!
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Amanda

    Ja men det gör ingenting, dem var allt bra ändå serru :D även om du klickade 5 min och det var en dålig bild ;P



    Ja allt är bra med mig, hur är det själv? (:

    2010-05-29 @ 00:31:58
    URL: http://naslund92.bloggplatsen.se
    Postat av: Moa

    vilka underbara bilder (:

    2010-05-29 @ 08:34:43
    URL: http://nagotannorlunda.blogg.se/
    Postat av: M i z c a - RÖSTA PÅ DIN FAVORITBILD!

    Hej!



    Skulle jag kunna få länka till din blogg i ett inlägg som jag har! Isåfall lämna några ord om din blogg så läsaren blir nyfiken!!

    Hade vart jättekul.



    Kram

    2010-05-29 @ 08:52:23
    URL: http://rodeback.blogg.se/
    Postat av: beah

    men du härligt! (;

    jag är med min vän annika nu och varit det sedan i går, och sen idag ska jag fara och seom jag hittar mig nå snygga kläder på modehuset [:

    2010-05-29 @ 10:27:03
    URL: http://dotternsjodin.blogg.se/
    Postat av: Amanda

    Ja vad bra (:

    haha nej inte det blekaste aning, typ första gången på länge som man inte behöver plugga så vet inte vad som händer(: vad ska du göra då ? (:

    2010-05-29 @ 10:31:37
    URL: http://naslund92.bloggplatsen.se
    Postat av: Evelina

    Härligt att höra :)

    2010-05-29 @ 10:50:36
    URL: http://silverninas.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback