• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Nya skor och sjuk Simon

    Datum: 2010-11-29 Tid:12:29:02 Publicerat i: Mode & Shopping
    Känner att det börjar bli dags att blogga lite igen. Har varit väldigt dålig med det den sista tiden, helt enkelt för mycket att göra. Idag och i morgon kommer jag antagligen att plugga hela eftermiddagarna så då blir det inte så mycket blogg. Men sen ska jag faktiskt försöka vara lite duktig =D


    Har som vanligt haft en mysig helg tack vare Simon<3 Han kom till mig i fredags och åkte hem i morse. I lördags åkte vi till stan eftersom det verkligen var dags för mig att skaffa ett par nya skor. Efter ett bra tag hittade jag ett par ursnygga kängor och som någon slags bonus hittade Simon ett par perfekta skor till sig. Det enda och sista paret som var i just hans storlek! :) Ganska häftigt faktiskt. Sedan började dock Simon må dåligt så vi fick åka hem igen.

    Och simon blev bara ännu sjukare när vi åkte hem. Feber och grejor så han fick ligga i sängen resten av helgen. Men det gjorde inet så mycket. Det var mysigt i alla fall och till min stora glädje blev han tvungen att stanna en natt till på grund av att snön gjorde vägarna nästintill omöjliga att ta sig fram på. Men det var ju självklart tråkigt att han var sjuk. Nu verkar han dock må bättre som tur är ;D <3

    Oj, börjar matten om två minuter xD Bäst att sticka! BYE BYE


    Mina dojor:
    Midcut boot

    Simons:

    Midcut boot
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: anida

    sv: ja visst är den , thihi :)

    2010-11-29 @ 23:56:21
    URL: http://aniidauknow.blogg.se/
    Postat av: JSwalander

    Tycker du om mina bilder & det jag gör? "Gilla" då mitt bidrag i tävlingen "Min Grej", en tävling som John Bauer gymnasiet fixat! :)



    Länk till mitt bidrag: http://www.dingrej.se/index.php?id=12&gid=369

    2010-11-30 @ 17:39:40
    URL: http://jswalander.blogg.se/
    Postat av: catta

    fin blogg och riktigt riktigt snygg header :D<3

    2010-11-30 @ 17:40:20
    URL: http://alwayscatta.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback