• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • önskelistor (?)

    Datum: 2010-11-17 Tid:22:25:17 Publicerat i: Familj & Vänner
    Tänkte lägga in en liten önskelista från min bästa vän Jossan. Hon och jag hade nämligen lite tråkigt och bestämde oss för att skriva en varsin önskelista. Såhär såg det ut:
    (Tänk på att Jossan var sekreterare)

    Jossan julklappsönskelista:
    Skor
    skor
    skor
    mer skor
    Hugh Jackman
    Usher
    Will Smith
    James Franco
    Johnny Depp
    Ryan Reynolds
    Ashton Kutcher (en för varje veckodag)
    ALLA H&M-KLÄDER!!!!

    Längre hann hon inte xD Och det är nog likabra det. På min lista skrev hon upp såhär mycket:

    Hannas önskelista/saker som kan va bra att ha:
    ett par vinterskor kanske

    Och så vare slut med det ^^ Så.. Jossans önskelista är väl lite..*host*.. lagom sådär? Jo tack, jag undrar vad hon kommer att få i sitt paket. X')

    Själv har jag redan en UNDERBAR familj, FINASTE kompisarna och VÄRLDENS BÄSTASTE POJKVÄN<3 MEr behöver jag inte :)

    (förutom lite fika ibland då (A))
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: the sandra

    tack tack ;)

    2010-11-17 @ 22:49:02
    URL: http://whatwouldlenado.blogg.se/
    Postat av: Jossan

    HAHA min önskelista ägeer!!! ;D Är mkt nöjd med den ^^ hahahhaha men din önskelista var faktiskt också väldigt fin...hahahah!

    2010-11-17 @ 22:58:12
    Postat av: din Simon

    Och du är världens bästaste flickvän!! :) älskar dig! puss på dig <3<3<3<3

    2010-11-17 @ 23:22:24
    Postat av: Sabine

    ååh dags å skriva önskelista snart ^^

    2010-11-18 @ 21:48:06
    URL: http://enibas.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback