• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • blåmärken, snubbel, vattnad mobil... = Hannas vardag

    Datum: 2010-10-14 Tid:23:55:53 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Slå knäet i cykeln när jag ska hoppa upp på pakethållaren, snubbla på en asfaltsbrunn, göra mig illa på Jossans cykel-ringklocka, råka bli huggen å riven av hunden när vi busade, råka vattna mobilen........... *suck* ännu en dag med  nya blåmärken, falsk sång, kaffe, latfasoner framför tv, onyttig grillenmat och en massa roligheter! ;D Jag är nöjd.

    Provet gick till min stora förvåning riktigt bra! Eller rättare sagt så KÄNDES det väldigt bra i alla fall. Hoppas att resultatet visar sig vara detsamma. Efter skolan idag var jag med bästisen. Vi gick hem till mig, Jossan ledde sin cykel och jag gick bredvid. Det är underligt så många hemskheter och olyckbådande saker som kan hända en liten Hanna på väg hem från skolan. Måste nog skaffa en livvakt, eller gå klädd i hockey-spelare-outfit. Det blir bra nu till vintern.

    Tror inte att Jossan sa några knäppa saker idag alls faktiskt. Förutom att hon var livrädd när vi kollade på sånna där filmer där det spelas ljuv musik och ett monster helt plötsligt hoppar upp och skriker (finns även som scary maze) då Jossan var livrädd och höll på att bryta ihop fast hon visste att monstret skulle komma xD Hon fick både mig och Maria att bli rädda också. En dag fylld med glädje och skratt.

    Förresten vill jag bara tala om att Grillen-mat äger! Så det så!



    Slänger in en bild på två personer som alltid förgyller min dag<3
    (vi skulle ha matkrig xD + att det regna)



    Måste bara fråga.. är det BARA jag som vill se Toy Story 3!? xD Jag vill se!!
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Ella Schelin - bellida.blogg.se

    allt bra ?

    2010-10-15 @ 23:28:51
    URL: http://bellida.blogg.se/
    Postat av: Jossan

    HAHAHA x) De var ju läskiigt! (A) jag vill också se Toy Story 3!! ^^

    2010-10-16 @ 11:44:34
    Postat av: frida

    Sv; Jag har så blogg ;)

    tacktack förresten :D



    Jag vill oxå se den!! :D

    2010-10-16 @ 22:51:45
    URL: http://fridakarlberg.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback