• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Maria gästbloggar :D

    Datum: 2010-09-14 Tid:16:59:23 Publicerat i: Familj & Vänner
    WOHO! Nu gästbloggar lilla Maria (enligt Hanna är jag i alla fall kort eftersom hon är 172. Men jag är faktiskt 161!! Det ni!) här på Hannas blogg, vet att ni blir avundsjuka men så är det helt enkelt. Jag vet inIhihi 8Dte vad jag ska skriva om så jag får väl berätta om min dag eller nåt typ. Föst gick jag upp klockan 7 och var JÄTTE trött, tröttare än vanligt. Sen fick jag bråttom till skolan så jag skyndade mig dit fort som ögat. När jag kommer dit ät klockan 5 över, jag får panik och SMS:ar min kompis Erica och frågar om vi börjat. Då säger hon att hon är i musiksalen och jag ska precis gå dit när hon kommer till mig och säger "Vi sorterar noter, vad gör du här så tidigt?" SOVMORGON! Självklart, ska vi ha sovmorgon just den dagen. Erica åker bussen så hon måste vara där tidigt, så morgon slutade med att vi sorterade noter och lekte lite med alla instument. Klockan två var jag hos tandläkaren och lagade två tänder i underkäken. Först funkade inte bedövningen så jag fick dubbel dos. :( Nu har jag fläskläpp vilket Hanna tycker är jätte kul så hon mobbar mig, den elaka lilla... Hannan. Just nu sitter Hanna och spelar piano, eller nej nu tar hon på sig skorna och ska få skjuts utav broder. Hon ska till Jossan tror jag. :D Hanna ÄGER i alla fall på piano och jag tycker ni ska tjata på henne att hon ska be mig filma när hon spelar lite så hon kan lägga in det här på bloggen!!! Jag är kaksugen också, men jag kan inte äta kakor därför att 1. Jag känner ingen smak och är helt bedövad och 2. Hanna har ätit upp alla Oreokakorna. :( Hon är ond ibland, men hon är endå världens bästaste syster ska ni veta! Hon finns jämt där för mig, även om hon skrattar när jag har fläskläpp efter bedövningen. Jaa, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. :( Hanna är i alla fall snygg, interlligent och singel med gratis SMS. :D Okej, hon kanske inte ger ut sitt nummer hur som helst men aja. 
    Typ besök min blogg kanske?? :D

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: L♥

    SV: Jo jag ska nog träffa kompisar sj :) ?

    2010-09-14 @ 19:33:31
    URL: http://quiza.blogg.se/
    Postat av: Linda

    Sv: Visst är de söta :)

    2010-09-15 @ 05:37:31
    URL: http://olindao.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback