• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • CRAZY DAG!

    Datum: 2010-09-25 Tid:01:31:08 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Idag har det varit en LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNG dag. På ett positivt sätt! Vaknade upp med ryggont och magvärk så var lite skeptisk till om det skulle kunna bli en bra dag, men jag var samtidigt väldigt taggad inför spex-skolfotot vi skulle ta på förmiddagen. Hela kvällen igår gick åt till att packa ner saker jag skulle ha på mig idag på fotot. Jag ville ju inte heller direkt glömma något. Temat blev "lättklädda i labbrockar". Så alla hade labbrockar på sig å typ bara ben och så. Blev lite annat smått å gott på bilden också men orkar inte förklara allt. Jag skulle få spela den "smarta snyggningen" i klassen med lysande, klarrött läppstift, sotade ögon och läsglasögon långt ner på näsan. Kan tala om att jag fick en ganska bitchig min på fotot, fast det var ju iof meningen xD Tror att det blev rätt bra. Har tyvärr inga foton på det hela just nu, men ska försöka fixa så att ni kan få se några i alla fall.

    Vad tycker du om röda läppar? Hot or not? Skulle du kunna tänkas ha det seriöst? X)

    Efter klassfotot hade vi Bip-test på gympan, något jag fasat över under en lång tid. Det gick dock bättre än jag hoppats och för att inte må bra är jag ändå ganska nöjd. Som man brukar säga, det kan bara bli bättre. Efter Bip-test var det lunch (äcklig taco-buffé) och sen fysik.

    Kl fem över ett rusade jag in i Jossans öppna famn<3 Haha, nejmen vi hade bestämt att vi skulle vara idag och eftersom vi slutade samtidigt så gick vi direkt hem till Jossan tillsammans. Hos henne lagade vi hemmagjord Macaroni-Cheese som blev mycket mer lyckad än förra gången. Blev dock lite illamående efteråt. Eftersom vi båda verkade vara väldigt sega i huvudet och trötta så slappade vi som vanligt framför tv under en massa härligt snack. Blev dessutom lite kaffe å ROSENBRÖD (inte vetebulle, Jossan) till efterrätt och Top Model såklart.



    Rosenbröd är faktiskt väldigt gott, kanske borde lägga upp recept? X)

    Blev en lång diskussion om vem jag skulle klä ut mig till i morgon. Josefin fyllde ju nämligen 18år den 21augusti och nu har jag bjudit henne på kalas hemma hos henne i morron xD Så äntligen blir det av och vi träffas en massa vänner, utklädda, för att ha en superskoj. Det är maskeradfest så då måste man ju självklart vara utklädd. Alla hade bestämt sig men jag hade verkligen ingen aning om vem jag skulle vara. Tillsist kom vi på den perfekta ikonen: LADY GAGA! Så nu har jag planerat en massa och tror att det blir riktigt bra. Ser verkligen fram till festen!


    Ska man satsa på köttklänning i morron kanske? ;)

    Kl sju hämtade pappa hem mig eftersom det var dags att äta grillat med mormor framför tv. Väldigt gott och det är ju alltid mysigt att sitta framför tv med föräldrarna och mormor och se på Postkodsmiljonären xD Hihi, min mormor är bäst<3 Fick också en liten mysstund på en madrass framför tv med en glassbunke i knäet och en pepsi i handen medan filmen "Wild Wild West" rullade på tv-skärmen. Blev dock inte så jättemycket kollat eftersom Jossan och Sandra sms:ade mig en halvtimme efter filmens början och tyckte att jag skulle hänga med ut. Jag sa ja.

    Sandra hade stora planer. Grädde, ägg, mjöl, bönor på burk och tomatkross packades ner i påsar innan vi gav oss ner till en gräsplätt utanför mitt område. Väl där hade vi krig med alla dessa saker. Så himla roligt! Lyckades träffa Sandra med ett ägg mitt i huvudet på jättelångt avstånd! Stackaren får säkert en bula!^^ Sedan lite mjöl på det och så var vi vita som snögubbar! Vi hade verkligen superkul och såg ut som monster när vi var färdiga. (Som tur är tog jag faktiskt med mig kameran men måste rådfråga med mina vänner om de tillåts läggas in ^^) Måste verkligen göras om! Efter kriget vilade vi oss lite med att sitta på en stock och sjunga förskräckligt vackra låtar. Gärna så att alla sjöng olika låtar samtidigt. Avslutningen fick bli att snurra, medan vi kollade upp i himlen, ända tills man föll omkull. Jag vann. Och jag skämde ut mig mest för jag stod ensam kvar och snurrade när en människa gick förbi, märkte ingentingt. Han/Hon trodde nog att jag var en drogpåverkad alkolist som spårat ur.. men jag bryr mig inte för det var så himla kul! Sandra & Jossan, ni måste bara veta att ni är bäst<3 Love ya!


    Jag ÄLSKAR att snurra!!
    Som sagt, lång dag = mycket ord = långa & många meningar = långt inlägg xD Får se när det kommer lite foton. Blir antagligen foton från Jossans maskeradfest i morgon. Hoppas det är något ni ser fram emot, för det gör jag.
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Jossan

    Det var oerhört skojigt! :D vara med dig, krig o allt ^^ <3 Du är världens bästa!!

    2010-09-26 @ 10:21:56
    Postat av: aalexandra - f o t o b l o g g

    Svar: Taaack :D

    2010-09-26 @ 15:57:29
    URL: http://alexphotos.blogg.se/
    Postat av: JOSEFIN GARD

    haft en bra dag :) ???

    2010-09-29 @ 15:21:25
    URL: http://joooi.blogg.se/
    Postat av: Jennie

    Rött på läpparna MEGA HOT!!! Eller på rätt läppar =P

    Brukar ha de, and loving it!!

    Mysig blogg!!!

    =)

    2010-09-29 @ 15:22:22
    URL: http://boobee.blogg.se/
    Postat av: Lovisa

    röda läppar är snyggt (y) :)

    2010-09-29 @ 16:52:58
    URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/
    Postat av: wanwisa

    skitfin blogg & du :)

    2010-09-29 @ 17:09:18
    URL: http://wanwisa.blogg.se/
    Postat av: annica

    Vad fin din blogg har blivit Hanna. Du på gärna hjälpa mig med min om du har lust någon gång.

    Kram,

    Annica

    2010-09-30 @ 17:50:27
    URL: http://annicasscrapblog.blogspot.com
    Postat av: Ella Schelin - bellida.blogg.se

    Hej sötbarn! ska göra en ny bloggdesign, någras förslag på hur den ska se ut ? ;D <333

    2010-10-01 @ 14:58:49
    URL: http://bellida.blogg.se/
    Postat av: Linda

    Sv: Min helg består nästan enbart av jobb, så tyvärr kan jag inte säga att den varit speciellt bra. Din helg då? :)

    2010-10-03 @ 06:58:06
    URL: http://olindao.blogg.se/
    Postat av: Ella Schelin - bellida.blogg.se

    visst är den :) <333

    2010-10-03 @ 08:04:02
    URL: http://bellida.blogg.se/
    Postat av: jennie

    skriver på detta inlägg då jag inte kunde kommentera på det tidigare...

    Dessa härliga husdjur.. så roliga och alltid massa kärlek. haha

    Ute och gå mitt inatten är helt ok, bland... Men inte när det är för kalt!!

    Hoppas söndagen blir riktigt fab!

    =O)

    2010-10-03 @ 11:07:42
    URL: http://boobee.blogg.se/
    Postat av: REBECKA BOKI ÖHLUND

    sv: Jo med mig är det kanoners! Och en bra helg har jag också haft, har bara varit med min pojkvän. Själv då? :)

    Och det var supergott också kan jag säga!

    Kram

    2010-10-03 @ 12:51:33
    URL: http://rebeccaohlund.blogg.se/
    Postat av: JOSEFIN GARD

    fan vad fult en kött kläning !!!!!



    jorrå det är bara bra med mig :D

    2010-10-03 @ 13:12:47
    URL: http://joooi.blogg.se/
    Postat av: GUEVACCI

    haha okej :)

    2010-10-03 @ 18:15:31
    URL: http://guevacci.blogg.se/
    Postat av: SARAH - You can't fix stupid

    sv: ja det är ju aldrig fel med en filmkväll :)

    2010-10-03 @ 18:25:39
    URL: http://stpid.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback