• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • BUS!

    Datum: 2011-02-11 Tid:21:36:52 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Idag har jag haft en riktigt härlig dag! ;) På ridningen stod hoppning på schemat och jag fick en kanonkula till häst. Även om det inte gick exemplariskt så fick jag en hel del beröm av ridläraren. Känner att det börjar släppa nu och jag har kommit en bit på vägen. Så mycket roligare att rida! ;D Jag vet att jag inte är superduktig men jag kommer i alla fall framåt.

    Efter skolan gick jag hem och bakade chokladbollar. Det är ju fredag och fredag+lördag=fikadagar för mig. Lite kaffe till det så blev min eftermiddag perfekt. Efteråt kom Jossan och MADE MY DAY! Vi hade skitkul framför datorn där vi kollade på gamla bilder, diskuterade gamla minnen innan vi drog iväg ut på dansgolvet till typisk festskole-musik. Wohhoo! Vi har gjort lite akrobatik och sånt också xD HAHA, säkert urvackert. Sen råkade det ju bli lite vattenkrig också. JAG LOVAR ATT DET IIIINTEE VAR JAG SOM BÖRJADE! Oooh, nej! Det var minsann stygga lilla Josefin som startade kriget. Sen kan det ju hända att jag va värst, men det är en annan historia. Kul hade vi i alla fall så det blev mycket skratt. Jossan är bäst, tack för att du finns<3 Hoppas att grannarna som såg oss genom fönstret tycker detsamma. I slutet sjöng vi lite lovsång innan hon blev tvungen att traska hemåt till hunden.

    Myskväll hemma ikväll.


    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Jossie

    sv; hehe jag med kan ja lova!

    2011-02-11 @ 22:15:52
    URL: http://jossies.se
    Postat av: Johanna

    Vad mysigt det lät med att göra hjärtforamde våfflor i familjen. Lät jättemysigt ^^

    2011-02-11 @ 22:44:11
    URL: http://johannalicious.blogg.se/
    Postat av: Jossan

    Men kära nån, var du tvungen att ta den fulaste bilden!?? :o haha skojigt var deet (: jag tror seriöst att jag har lite träningvärk x)

    2011-02-12 @ 10:59:40




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback