• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Freaky Friday, Saturday & Sunday

    Datum: 2011-02-06 Tid:22:55:39 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Ännu en helg har passerat.  Höjdpunkten blev helt klart bowlingen med Simon, Sandra, Jossan, Emma, Maria & Alicia! Verkligen superkul, gick bättre än vad jag hade vågat hoppas även om Simon & Maria utklassade oss andra ganska så rejält xD Hihi. Men man kan ju inte vara bra på allt, eller hur?

    Efter bowlingen så åkte vi som sagt hem till mig, beställde pizza och såg på melodifestivalen. Måste säga att de flesta bidrag sög :S Ett par va väl okej men vissa kunde ju liksom inte ens sjunga. Vad är det här egentligen? Måste man inte KUNNA lite musik för att få ställa upp? Det är ju trots allt en sång-tävling. Nu är det mest "show" och "entertainment" som gäller. Tacka vet jag på den gamla goda tiden då sångare var kända för att de verkligen hade talang och inte för sitt utseende eller roliga shower..

    Vi såg även på "Freaky Friday". Måste säga att den är riktigt kul asså..^^ Länge sedan jag såg den sist. En guldstjärna till mamman som spelar riktigt bra. Efter filmen så åkte de andra hem och lämnade Simon och mig till vårt öde... det vill säga DISKBERGET! GAH! Jag tyckte det kunde få stå tills i morgon men nej nej.. Simon är minsann duktig, grabbar tag i diskborsten och sköter det hela snabbt och smidigt. Det gillar vi starkt och tackar för! ;)

    Söndagen blev, som vanligt, en lite slöare dag där foto, fika och hundlek stod på schemat. Simon spelade också lite gitarr för mig, till min stora lycka. Ooooh, vad jag älskar folk som spelar gitarr. Blir så himla imponerad av de som är sådär duktiga, och en smula avundsjuk kan tilläggas. Efter Simons hemresa, :(, så blev jag lite depp, men då fanns min älskade syster där för att pigga upp mig med kakor, webb-skylt-shopping och skönsång till mitt UNDERBARA gitarrspel! Om de andra tyckte att det var lika vackert, jo tack det hördes nog ganska mycket, är jag dock inte hundra på. Maria kan verkligen pigga upp mig, min lilla söta syster. Bäst helt enkelt.

    Mer bilder från helgen får ni i morgon eller nåt. Nu är jag för trött för att ladda upp några :)
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback