• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Sötsugen & saknar Simon

    Datum: 2011-02-02 Tid:00:29:03 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Tänkte slänga in lite bilder som Simon fotat när jag var nere i Bredaryd i helgen. Hans mamma var så snäll som bakade semlor åt oss ;D Inte illa alls! Måste ju passa på att äta godsaker på helgerna nu när jag minsann är så duktig på vardagarna. Försöker ju bli lite mer hälsosam vet ni ;) Det går sådär. Har varit EXTREMT sötsugen ett par dagar nu! Brukar inte vara det så mycket, men nu har det varit hemskt xD Har dock klarat av både måndag och tisdag nu utan fika eller andra onyttigheter *stolt* Får hoppas jag klarar resten av skolveckan. Saknar Simon gör jag också för den delen. Så himla jobbigt att vi inte kan ses mitt i veckan.. :/ Men desto roligare helger!
    Godnatt!



    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Emma Staaf

    Tjho vad ni är söta och vad semlorna ser goda ut! :)

    2011-02-02 @ 14:58:53
    URL: http://emmastaaf.blogg.se/
    Postat av: Mormor

    Tack för din kommentar, älskar sådana men läs texten ovan innan du kommenterar, tack =D

    2011-02-02 @ 16:16:03
    Postat av: Ida we

    - Hah, lugnt xD Oh semlor. Gillar inte madelmassan annars är det gott ::)

    2011-02-03 @ 13:44:15
    URL: http://idawe.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback